پیش بینی لباس های آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط


تیم کیتز – بر اساس آنچه تا امروز از موارد لو رفته لباس های آرسنال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برداشت شده لباس اول با همان ترکیب سنتی همیشگی ارائه خواهد شد.

پیراهن اول آرسنال در فصل آینده احتمالا در محدوده بدنه اصلی به رنگ قرمز همراه با جزئیات سفید در قالب یقه، آستین ها و سه خط روی شانه ارائه می شود. یک پترن محو متشکل از پیکان های به هم پیوسته که یکی در میان نیمه راست و چپ هر یک از آنها به رنگی تیره تر از زمینه و دیگری هم رنگ زمینه است در محدوده قرمز رنگ پیراهن خودنمایی خواهد کرد.

نوار لبه آستین نیز احتمالا سفید و با یک نوار قرمز در مرکز آن کار می شود.

پیراهن دوم نیز احتمالا در زمینه سفید(یا خاکستری روشن) همراه با جزئیات قرمز در قالب یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه استین ارائه خواهد شد. سایر جزئیات از جمله لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسرها نیز به صورت تک رنگ و قرمز خواهند بود.

پیراهن سوم نیز احتمالا در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک پترن گرافیکی محو مشابه آنچه در پیراهن آرژانتین و کلمبیا شاهد بودیم یا طرحی نزدیک به آن ارائه خواهد شد.

عناصر سمت راست پیراهن از جمله سه خط روی شانه، نوار روی لبه آستین و لوگوی آدیداس به رنگ صورتی و عناصر سمت چپ از قبیل لوگوی باشگاه، سه خط و نوار لبه آستین و همچنین اسپانسر در جلوی پیراهن و روی آستین به رنگ سبز درخشان کار خواهند شد.

طرح احتمالی پیراهن سوم پیش از این در قالب مطلب پیش بینی لباس دوم(یا سوم) آرسنال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در سایت منتشر شده بود.

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

تیم کیتز – باشگاه آرسنال با همکاری برند ماهاریشی که بر خلاف نامش برندی ژاپنی نیست و انگلیسی است، پیراهن پیش مسابقه جدیدی را در قالب یک کالکشن لایف استایل عرضه کرد. مجموعه جدید شامل پیراهن پیش مسابقه، سوئیشرت، هودی، بادگیر، تیشرت، شورت تمرینی، جوراب، شلوار و کفش است که با گرافیک های ارتشی و … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها