پیش بینی لباس های رئال مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – بر پایه تصاویر لو رفته از لباس های جدید رئال مادرید در فصل ۲۱-۲۰۲۰ رنگ صورتی در هر سه لباس فصل جدید رئال نقش موثری خواهد داشت.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یقه و سه خط آدیداس در پهلو به رنگ سرمه ای ارائه خواهد شد.نوار لبه آستین نیز با یک گرافیک زیگزاگی مرکب از رنگ های سرمه ای و صورتی تزیین شده است.

پیراهن دوم هم در زمینه به رنگ صورتی همراه با سه خط سرمه ای در پهلو و نوار سرمه ای و صورتی مشابه پیراهن اول در لبه آستین ارائه خواهد شد. لوگوی باشگاه رئال مادرید، آدیداس و اسپانسر تبلیغاتی نیز احتمالا به صورت تک رنگ سرمه ای روی پیراهن چاپ خواهد شد.

آدیداس پیش از این از ترکیب صورتی با جزئیات سفید برای لباس دوم رئال در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بهره برده بود.

پیراهن سوم نیز در زمینه از یک گرافیک در دو سایه مشکی و طوسی تیره تشکیل خواهد شد که با جزئیات صورتی در قالب لوگوها و عناصر نوشتاری روی پیراهن، سه خط پهلو و همچنین حاشیه یقه و نوار لبه آستین کامل می شود.

*نسخه نهایی لباس ها ممکن است در جزئیات با طرح موجود متفاوت باشد.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

پیش بینی لباس های گالاتاسرای برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

 

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید غیر رسمی لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب سه … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

لباس چهارم رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ | Adidas Y-3 Real Madrid x Yamamoto

تیم کیتز – لباس چهارم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس و یوجی یاماموتو تحت برندینگ Y-3 رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ بنفش همراه با سایه تک رنگ گل رز در دو گوشه بالا و پایین پیراهن ارائه شده است. لوگوی Y-3 که در این لباس جایگزین لوگوی آدیداس شده … ادامه مطلب لباس چهارم رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ | Adidas Y-3 Real Madrid x Yamamoto

بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

تیم کیتز – رئال مادرید در دیدار برابر والنسیا مجبور به استفاده از لباس دوم فصل قبل خود شد. رئالی ها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سه لباس از آدیداس دریافت کرده اند که لباس اول سفید و لباس های دوم و سوم یکی سرمه ای تیره و دیگری نیز مشکی است. با توجه به ترکیب پیراهن … ادامه مطلب بازگشت رئال به لباس فصل گذشته

نساجی مادرید یا رئال قائم شهر؟!

تیم کیتز – در اقدامی عجیب لباس جدید نساجی که برای دیدار با نوبهار ازبکستان معرفی شده به طور عینی از لباس رئال مادرید کپی شده است. در این مورد ترکیب رنگ زمینه و جزئیات لباس نساجی دقیقا از لباس اول رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برداشت شده و حتی ترتیب رنگ ها در یقه و نوار … ادامه مطلب نساجی مادرید یا رئال قائم شهر؟!

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید که از نظر طیف رنگ بسیار نزدیک به لباس دوم است با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با سه خط طوسی تیره بر روی شانه ارائه شده است. لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر "Emirates … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها