کالکشن خاص “Humanrace” آدیداس؛ برای مسابقه رسمی!

توسط

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های خاص پنج تیم بزرگ تحت پوشش آدیداس بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستریونایتد، رئال مادرید و آرسنال تحت عنوان “انسانیت” (Humanrace) توسط این برند آلمانی رونمایی شد.

این لباس ها که با تاکید بر مقوله “طراحی شده با دست” به دست فارل ویلیامز و با الهام از یکی از لباس های خاطره انگیز این پنج تیم طراحی و توسط آدیداس تولید شده از سوی دو تیم در جریان مسابقه و همچنین توسط سه تیم به عنوان پیراهن پیش مسابقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

بایرن مونیخ

لباس ویژه هیومن ریس بایرن در واقع فرم نقاشی شده لباس بایرن مونیخ در فصل ۹۳-۱۹۹۱ است در زمینه قرمز همراه با سه خط بزرگ آبی با حاشیه سفید بر روی شانه ارائه شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کلیک کنید

یوونتوس

لباس Humanrace یوونتوس برگرفته از لباس دوم یوونتوس در فصل ۱۶-۲۰۱۵ است که در زمینه به رنگ صورتی روشن همراه با جزئیات سفید، صورتی و مشکی ارائه شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کلیک کنید

منچستریونایتد

لباس ویژه منچستریونایتد از کالکشن انسانیت آدیداس برگرفته از لباس دوم منچستر در فصل ۹۲-۱۹۹۰ است که در زمینه با یک پترن سفید و آبی در سرتاسر پیراهن همراه با جزئیات قرمز، آبی و سفید ارائه شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کلیک کنید

رئال مادرید

لباس Humanrace رئال مادرید برگرفته از لباس سوم رئال در فصل ۱۵-۲۰۱۴ است که در زمینه مشکی همراه با تصویر اژدهای طراحی شده توسط یاماموتو همراه با لوگو و جزئیات سفید ارائه شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کلیک کنید

آرسنال

لباس ویژه هیومن ریس آرسنال فرم نقاشی و رنگ به رنگ شده لباس دوم آرسنال در فصل ۹۳-۱۹۹۱ است که در زمینه از فرم زیگزاگی زرد و آبی همراه با جزئیات قرمز و زرد ارائه شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر روی تصویر کلیک کنید

 

یوونتوس در بازی روز یکشنبه مقابل هلاس ورونا و بایرن مونیخ در مسابقه بعدی خود در جام حذفی آلمان این لباس را در جریان مسابقه رسمی به تن خواهند کرد. رئال مادرید، منچستر و آرسنال نیز در دیدار آتی خود از این لباس به عنوان پیراهن پیش مسابقه استفاده خواهند کرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عجب 😐

امسال فقط آدیداس این شاهکار رو داشت
اما پوما و نایک غوغا کردن .

چییی؟؟

آره ، آدیداس فصل ۲۰ – ۲۱ خوب نبود ولی پوما عالی بود

سلام ببخشید چرا کیت اول میلان تغییر کرده؟ دیگه اون نقش و نگاره ها رو نداره
دلیل خاصی داشت آیا مثلا هوادارا اعتراض کردن؟