یک دیدگاه در “طرح شماره ده لباس پرسپولیس ۱۴۰۰-۱۳۹۹

  1. ایده: ۳
    اجرا: ۴
    ترکیب رنگ: ۳
    خلاقیت: ۳
    رعایت تناسب: ۳

    * نمره نهایی: ۳٫۲

    توضیح تکمیلی:
    ساده بودن طرح کلی باعث راحت شدن جولان دهندگان تبلیغاتی روی لباس هست که با توجه به حجم زیاد تبلیغات این روزها چندان بد هم نیست. استفاده از پترنهای متنوع از نقاط قوت؛ و واضح نبودن پترنها از نواقص این طرح بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *