13 دیدگاه در “طرح شماره ۱۵ تایتل لیگ برتر

  1. علی رغم اینکه چنین طرحی خیلی دیر آماده شده ، اما اوج بی سلیقگی و بی هویتی(بدلیل استفاده نا به جا از رنگ های لوگوی لیگ برتر) در این طرح به چشم می خورد و قطعا چنین قالب بندی برای پخش و پوشش فوتبال نا خوشایند است.علاوه بر این با اظهار نظرات کاملا منفی و یک طرفه ای که زیر طرح های دوستان داشتید از شما انتظار بالاتری برای طراحی دقیق تر و فنی تر می رفت که چنین چیزی محقق نشد.

    1. احترام میزارم به نظرتون … بله حق با شماست .

      چرا به نظرتون طرح دیر آماده شده ؟ مگر زمان چلنج تا ۳۰ ام اعلام نشده… من ۸ روز روی این طرح کار کردم هر چند در نهایت راضیم نکرد … هر چند برای انجام یک همچنین کار به ۱ ماه الی ۱٫۵ ماه وقت نیاز دارم تا بتونم طرحی بدون نقص و با طراحی تمام جزئیات رو آماده کنم .. فراموش نکنیم که طراحی فونت فارسی و اعداد فارسی اختصاصی خودش یک مقوله زمانبره ؟ ….
      احتمالا شما انتظاردارید ۱ یا ۲ روزه ارائه یک همچنین کاری تموم بشه … اگر دیدگاه شما از طراحی صرفأ کنار هم گذاشتن ۴ تا مستطیل بدون کوچکترین استفاده از ابزار که باعث بشه یک طرح رو گرافیکی تر یا خلاقانه تر بکنه ..پس هر کسی میتونه این کار رو انجام بده و متاسفانه به این نمیگن طراحی !… من ادعای ندارم در مورد طرحم ولی حداقل یک تایمی برایش گذاشتم و کمی فکر .

      * جناب آقای امیر اگر نظرات من منفی بود خودتون هم بهتر از من دلیلش رو میدونید چیه … بیشتر طرح ها واقعا عصبی کننده بودن به جز طرح آقای باوی که در عین سادگی فوق العاده بود… بیشتر دوستان حتی زحمت این رو به خودشون نداده بودن که در تنظیم کردن جایگاه اعداد یا حروف دقت کنند و یا اندازه یک المان با المان مشابه ش زمین تا آسمان فاصله داشته باشه … بدون استثنا تمای طرح ها فقط از ۴ ضلعی یا شیپ های آماده استفاده شده … این ایرادی نداره ولی اینکه آدم هیچ تنوعی نمیبینه باعث دلسردی میشه …. شاید هم دلیلش اینه که دوستان مهارت استفاده از ابزار pen tool رو ندارند .

      1. کسی که طرح های دیگران را آماتور جلوه میده و به کارهاشون بی احترامی میکند همچین نقدهایی به دنبال خواهد داشت
        بعضی طرح های با شیپ آماده از کار شما زیباترند

  2. به کار بردن رنگ نارنجی وابی کاملا تو ذوق میزنه و اسکوربورد کوچک و اصلی نیز مشابه تایتل کنونی لیگ هست البته با تغییر رنگ ولی ظرح شماتیک ترکیب مناسبه من نمره ۲ونیم میدم

  3. اوج زیبایی طرح باید در سادگی علی رغم مفهوم خلاصه بشه. این طرح متاسفانه بسیار شلوغ و با حداقل مفهوم طراحی شده. نمره ی بیشتر از ۲ نمیتونه ، منصفانه باشه.

  4. یه چیزی که معلومه اینه که هیچگاه تلوزیون برای لیگ برتر از اعداد خارجی استفاده نمیکنه که شما در معرفی بازیکنان این کار رو کردین..و اینکه به نظرم ۰

    1. وقتی طراح چلنج هیچ قاعده و قانونی برای این رقابت اختصاص نداده …که البته تا حدودی تقصر طراح هم نیست چون اصلا تلویزیون خودمون هم سر در گم هست و بیس و قاعده خاصی رو هیچ وقت نداشته باری محتوای گرافیکی … و البته بقیه دوستان هم در طراحی هاشون همینطور رفتار کردن .. پس علی آقا دیگه اهمیت نداره که برای چی من تو لاین آپم از اعداد لاتین استفاده کردم …. صفرتم نگهدار لازمت میشه برا یه جا دیگه

      1. البته درسته
        چون دیدم خودتون هم این مشکل رو از بقیه گرفتین
        و اینکه چرا رنگ بندی ها مناسب با لوگو لیگ برتر نیست
        هر چه میپسندید برای خود برای دیگران هم بپسندید
        تشکر..

  5. ایده: ۴
    اجرا: ۴
    ترکیب رنگ: ۲
    فونت و خوانا بودن: ۴
    رعایت تناسب: ۴

    * نمره نهایی: ۳٫۶

    توضیح تکمیلی: حالت زیبا و خلاقانه زمینه ها از نقاط قوت؛ و به اشتباه افتادن بیننده به علت استفاده از ته رنگ آبی و نارنجی زیر لوگوی باشگاهها نیز از بزرگترین نواقص این طرح بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *