8 دیدگاه در “طرح شماره ۱۹ تایتل لیگ برتر

    1. ممنون از نظر شما امیدوارم بقیه ی دوستان هم پیشنهادات و انتقادات خودشون رو در جهت بهتر شدن اثر ارائه بدن .
      در مورد نظر شما هم درسته شاید بهتر باشه فقط از یک شکل هندسی استفاده بشه ولی من این کار رو در حدود دو سه ساعت ساختم و وقت کافی رو نداشتم شاید بتونم تا چند مدت دیگه کمی اصلاحش کنم.

  1. ۱٫۵

    این نوع طرهها بیشتر موشن بیس هستن … هر چی کار موشن گرافیکش قوی باشه طرح هم خودش رو نشون میده … مشکل لیگ ما این که هویت بصری مششخصی نداره و همین باعث سردرگمی شده … و به نظرم قالب نمایشی که تیم کیتز هم در نظر گرفته برای بعضی اثرها جذابیت و دید خوب رو از بین میبره .. به نظرم بهتر بود قالب نمایش هم توسط خود طراح ساخته میشد.

  2. اقای الماسی طرح جالبیه و ساده که خیلی خوبه به نظرم نقظه قوتتون اسکوربرد بالای صفحه هست و نقطه ضعفتون شماتیک معرفی که میتونستید با رنگ دادن به زمین جذاب ترش کنید و اینکه کاش توی نتیجه زیرنویس هم از شکل متوازی الاضلاع استفاده میکردید در کل طرح خوبیه ۴

    1. ممنون از نظر شما در مورد شماتیک خودم رنگ زمین رو به اون شکل دراوردم و حتما رنگ های دیگه رو هم براش مجددا امتحان میکنم و در مورد نتیجه زیرنویس هم سعی میکنم تا چند مدت دیگه به صورت متوازی الاضلاع درش بیارم

  3. به زودی طرح تغییر میکنه و نظرات دوستان تا حدی اعمال میشه امیدوارم اگر مجددا نظر ، پیشنهاد و یا انتقادی بود دوستان عرض کنند تا طرح کامل تر بشه . در مورد سادگی طرح هم باید عرض کنم که مدت هاست کارهای بیش از حد گرافیکی از مد افتاده و اکثر طراحی ها رو به سادگی و طرح های فلت رفتن و این رو میتونین توی اسکوربورد اکثر لیگ های معتبر دنیا و لوگوهای باشگاه ها و حتی نسخه های جدید تلفن همراه ببینید .

  4. ایده: ۳
    اجرا: ۲
    ترکیب رنگ: ۲
    فونت و خوانا بودن: ۱
    رعایت تناسب: ۱

    * نمره نهایی: ۱٫۸

    توضیح تکمیلی: ۰۰ از نقاط قوت؛ و متفاوت بودن زمینه در فرمهای مختلف (مستطیل، متوازی الاضلاع) ، استفاده از فونت ناخوانا خصوصا برای اعداد و سایز نامناسب نوشته ها در اکثر فرمها، عدم نمایش باشگاه در فرمهای مربوط به تعویض و کارت و عدم نمایش شماره بازیکنان، بزرگ بودن بی دلیل لوگوی لیگ برتر در فرم نمایش نتیجه کوچک در فرم تعویض نیز از بزرگترین نواقص این طرح بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *