ایران در گروه سفیدها؛ مروری بر ترکیب رنگ و لباس کنونی تیم های گروه B جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – با انجام قرعه کشی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ها حریفان خود در این مسابقات را شناختند.

تیم ملی ایران در جام جهانی با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا هم گروه شد. در این بین دو حریف ایران یعنی تیم ها انگلستان و آمریکا لباس های نایک را بر تن می کنند و برند لباس تیم چهارم نیز آدیداس(ولز و اسکاتلند) یا جوما(اوکراین) خواهد بود، این در حالی است که اکنون مجید به عنوان برند لباس تیم ملی شناخته می شود اما اینکه آیا در جام جهانی هم این همکاری ادامه خواهد داشت هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

از نکات جالب توجه تشابه رنگ لباس ایران، انگلیس و آمریکا است، موضوعی که موجب خواهد شد این سه تیم در حداقل یک بازی مجبور به استفاده از لباس دوم خود باشند. با توجه به ترتیب میزبان و میهمان در این گروه، ایران مقابل انگلیس در جایگاه میهمان و مقابل آمریکا در موقعیت میزبان قرار گرفته است.

این بدان معناست که اگر تصمیم غیر منتظره ای اتخاذ نشود ایران در مسابقه اول با لباس قرمز مقابل انگلیس سفیدپوش به میدان خواهد رفت، اما در بازی روز آخر مقابل آمریکا ملی پوشان ایران لباس سفید بر تن می کنند و آمریکا از لباس دوم خود استفاده می کنند.

ترکیب رنگ سه تیم پلی آف اروپا که با ایران هم گروه هستند نیز مرکب از قرمز(ولز)، سرمه ای(اسکاتلند) و زرد(اوکراین) است که هیچ یک تداخل رنگی با لباس سفید ایران ندارند مگر در صورت صعود اوکراین و در شرایط تفکیک رنگ پخش تلویزیونی، با توجه به قرار گرفتن ایران در جایگاه میهمان مقابل اوکراین(احتمالی)، تیم ملی مجبور به استفاده از لباس دوم خود شود.

فروش شش پیراهن مسی به قیمت ۷.۸ میلیون دلار

 

عرضه رسمی لباس سه ستاره آرژانتین

تیم کیتز – پس از کسب سومین عنوان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، پیراهن سه ستاره یاران لیونل مسی به طور رسمی در نسخه هواداری عرضه شد. پیراهن جدید در کلیات همان پیراهن قبلی است با این تفاوت که ستاره سوم روی لوگو و همچنین تگ قهرمانی جهان به مرکز سینه اضافه شده است. این … ادامه مطلب عرضه رسمی لباس سه ستاره آرژانتین

آدیداس فاتح تجاری جام جهانی ۲۰۲۲

تیم کیتز – با برتری آرژانتین مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، درصد زیادی از منافع مستقیم و جانبی عنوان قهرمانی این رقابت ها عاید آدیداس شد. آرژانتین در حالی جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را بالای سر برد که تنها نماینده آدیداس در بین ۸ تیم پایانی مسابقات بود و توانست در مسیر … ادامه مطلب آدیداس فاتح تجاری جام جهانی ۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها