لباس وردربرمن ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم وردربرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در محدوده جلو عمدتا به رنگ سبز تیره و در قسمت یقه، آستین ها و همچنین پشت پیراهن یکدست مشکی است. نوارهای گرافیکی مشکی رنگ نیز در قسمت جلوی پیراهن به چشم می خورد و شورت و جوراب نیز به رنگ مشکی هستند.


(۳۰ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم وردربرمن برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با ترکیب رنگی خاص توسط وردربرمن رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ صورتی نارنجی روشن(سالمون یا هلویی) همراه با یک نوار باریک به رنگ سبز زیتونی در محدوده لبه آستین ارائه شده است. شورت زیتونی روشن به همراه جوراب هم رنگ پیراهن ترکیب لباس دوم وردربرمن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا را کامل می کند.


(۱۱ تیر ۱۴۰۱) لباس اول وردربرمن در بازگشت دوباره به بوندسلیگا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه از یک پترن سبز و سفید نه چندان جذاب تشکیل شده است. یقه و آستین ها سفید و محدوده پشت پیراهن نیز یکدست سبز است. شورت سبز و جوراب سبز و سفید ترکیب لباس اول وردربرمن در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس ۱۲۵ سالگی وردربرمن

تیم کیتز – لباس ویژه ۱۲۵ سالگی باشگاه وردربرمن در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با یقه و نوار لبه آستین سبز و سفید ارائه شده است. لوگوی باشگاه به همراه اعداد سال های ۲۰۲۴-۱۸۹۹ در زیر آن در محل معمول در سمت چپ سینه جانمایی … ادامه مطلب لباس ۱۲۵ سالگی وردربرمن

لباس وردربرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم وردربرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با جزئیات سبز فیروزه ای در حاشیه یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. یک پترن بی رنگ نیز در زمینه پیراهن به چشم می خورد و شورت و جوراب سفید با … ادامه مطلب لباس وردربرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس های وردربرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم تیم فوتبال وردربرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آمبرو رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با یک گرافیک محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و وجه داخلی آستین ها سفید کار شده و شورت سفید و جوراب سبز ترکیب لباس … ادامه مطلب لباس های وردربرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عجب ترکیب رنگ قشنگی

سلام تیم کیتز
برند آلشپورت ایران که یک نمایندگی از المان است ایا حق طراحی و تامین پوشاک یک تیم رو داره یا فقط باید محصولات اورجینال و طرح های آماده این برند رو به فروش برسونه؟؟
با توجه به کپی هایی که این نمایندگی داشته آیا برند های جهانی نمیتونن به دلیل نقض قانون کپی رایت از آلشپرت آلمان شکایت بکنن؟؟
در حال حاضر برندی در ایران فعالیت می کنه که طرح ها کانسپت ها ایده ها و … اختصاصی خودش بدون هیچ کپی و نهایتا الهام گرفتن از یک سری طرح ها رو داشته باشه؟؟
یا در ایران در تمام ابعاد ما فقط کپی کاریم!!!

ممنون