اشتباهات کوچک با جرایم چند هزار دلاری

توسط

تیم کیتز – پوشش تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با ناهماهنگی هایی همراه بود که ممکن است به جریمه آبی پوشان پایتخت منجر شود.

آماده سازی لباس تیم های ایرانی برای دیدارهایی که تحت قوانین و نظارت مستقیم AFC برگزار می شود همواره از دشوارترین کارها بوده به گونه ای که باید لباسی که در لیگ برتر قواعد مشخصی برای چاپ تبلیغات و نمایش برند لباس ندارد را با ضوابط سفت و سخت و محدود کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا همگام سازی کرد و انطباق داد.

یکی از مواردی که در پیراهن استقلال و پرسپولیس نیاز به اصلاح و حذف دارد لوگوی لی نینگ در چند نقطه از پیراهن است که آبی پوشان به دلیل داشتن یک لوگوی نسبتا بزرگ در پشت یقه زحمت بیشتری را برای موارد اصلاحی نسبت به قرمزها متحمل می شوند.

لوگوی لی نینگ بر روی هر دو آستین و همچنین لوگوی پشت پیراهن پایین یقه استقلالی ها در دیدارهای لیگ قهرمانان با تدابیر مختلفی پوشانده می شود. لوگوی آستین راست به وسیله بج لیگ قهرمانان و لوگوی آستین راست و پشت یقه با چسب کاری های مرسوم محل های غیر مجاز برای نمایش برند لباس در لیگ قهرمانان آسیا را پاک سازی می کند.

در دیدار استقلال مقابل الهلال حذف لوگوی روی آستین و پشت یقه چند بازیکن از جمله پژمان منتظری و ایسما از قلم افتاده بود و چنانچه ای اف سی متوجه این موارد شده باشد همانگونه که قبلا هم جدیت خود را در این زمینه نشان داده بدون شک جریمه مالی را برای استقلال در نظر خواهد گرفت، جریمه ای که تاوان یک سهل انگاری در ظاهر کوچک از سوی تدارکات استقلال خواهد بود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها