توافق لیورپول با نایک؛ اعلان جنگ نیوبالانس

توسط

تیم کیتز – پس از تایید توافق لیورپول با نایک برای تامین لباس قهرمان اروپا از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰، حالا خبر رسیده نیو بالانس در حال انجام اقدامات قانونی لازم برای دفاع از حقوق خود در قرارداد با لیورپول است.

نیوبالانس معتقد است که لیورپول بند “حق پیشنهاد تطبیقی” که این اجازه را به نیو بالانس می دهد تا با پیشنهاد رقم برابر با بالاترین رقم پیشنهاد شده از سوی دیگر برندها همچنان به همکاری خود با باشگاه انگلیسی ادامه دهد را نادیده گرفته است.

بر همین اساس نیوبالانس معتقد است با ارائه پیشنهادی با رقم مشابه مبلغ پیشنهادی نایک لیورپول ملزم به تمدید قرارداد با تامین کننده فعلی لباس خود خواهد بود، موضوعی که مسئولان لیورپول آن را رد می کنند و همین اختلاف نظر منجر به شکایت نیوبالانس از لیورپول و شکل گیری دعوای حقوقی بین طرفین شده است.

لیورپولی ها معتقدند پیشنهاد نیوبالانس مطابق با الزامات قرارداد نیست چرا که ساختار عرضه نیوبالانس به هیچ وجه با شبکه توزیع جهانی نایک برابری نمی کند. از این رو سران لیورپول نیز از آغاز همکاری با نایک حمایت می کنند چرا که بر این باورند که همکاری با غول آمریکایی حضور آنها در بازارهای کلیدی سراسر جهان را تقویت خواهد کرد.

ارزش قرارداد فعلی لیورپول با نیو بالانس سالانه معادل ۴۵ میلیون پوند است، این در حالی است که بر اساس شنیده ها نایک برای تصاحب لباس قرمزهای آنفیلد رقمی نزدیک به ۷۵ میلیون پوند پیشنهاد داده است.

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز - تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دروازه بانی لیورپول برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس اول این تیم از سوی نایک عرضه شد. پیراهن جدید بر پایه تم لباس های دروازه بانی جدید نایک در زمینه با رده رده های مشکی و طوسی ارائه شده است. لوگوی باشگاه لیورپول، نایک و اسپانسر(standard chartered) همگی تک رنگ سبز … ادامه مطلب لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها