ستاره برچسب مربع

توسط

تیم کیتز – تیم های ایرانی و به خصوص استقلال همچنان در زمینه تدارکات و مناسب سازی پوشاک خود برای لیگ قهرمانان آسیا با ضعف هایی مواجه هستند.

باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان در آخرین تمرین پیش از مسابقه و همچنین در جریان مسابقه نباید هیچگونه تبلیغی را روی پوشاک تمرینی و روی نیمکت به نمایش بگذارند.

از این رو تیم های ایرانی همانند دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها پوشاک مختص جلسات تمرینی این مسابقات را از قبل تدارک می بینند و تبلیغی روی آنها چاپ نمی کنند. استقلالی ها که در جریان بازی دور رفت مقابل الهلال چند مورد نقض قوانین داشتند، این بار در تمرین پیش از بازی برگشت به بدترین شکل ممکن سعی در تبعیت از قوانین AFC داشتند.

فرشید باقری و ایسما دو بازیکنی بودند که در تمرین استقلال پیش از بازی برگشت مقابل الهلال لوگوی ایرانسل روی پیراهن آنها به ابتدایی ترین شکل ممکن و با چسب عضله پوشانده شده بود.

کاملا مشخص است که مسئولان استقلال در لحظه آغاز تمرین متوجه کمبود پیراهن بدون تبلیغ شده اند که به این شکل به صورت فوری و سمبل کاری کار را در آورده اند و حداقل انتظاری که از نمایندگان کشورمان می رود آن است که در مسابقات بین المللی نظم و آراستگی پوشش خود را به بهترین شکل حفظ کنند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها