فروش ۵۲۰ هزار پیراهن رونالدو در ۲۴ ساعت

توسط

تیم کیتز – پس از اعلام رسمی انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس فروش پیراهن های این تیم با شماره ۷ و نام رونالدو در فروشگاه های سراسر ایتالیا و سایر نقاط جهان آعاز و به سرعت اوج گرفت.

به گزارش یاهو اسپرت ایتالیا و به نقل از فوتی هدلاینز تنها در ۲۴ ساعت ابتدایی پس از اعلام رسمی انتقال رونالدو به یوونتوس تعداد ۵۲۰ هزار پیراهن یووه با نام و شماره رونالدو به فروش رفته است. البته تنها ۲۰ هزار پیراهن در بازه مورد اشاره به شکل فیزیکی به دست هوادارن رسیده و حدود ۵۰۰ هزار سفارش رزرو اینترنتی است.

بر اساس تعداد پیراهن فروش رفته و قیمت ۱۰۴ یورویی هر پیراهن در فروشگاه رسمی یوونتوس رقمی حدود ۵۴ میلیون یورو تنها از قبل همین فروش اولیه عاید یوونتوس و آدیداس و احتمالا شخص رونالدو نیز می شود که به این ترتیب بخش عمده ای از هزینه ۱۰۵ میلیون یورویی یووه برای خرید رونالدو جبران خواهد شد.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها