لباس والنسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس سوم و چهارم والنسیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با دو نوار باریک نارنجی در محدوده سینه که نام باشگاه “VALENCIA CF” بین آنها نوشته شده ارائه می شود. لوگوی باشگاه نیز طبق رویه مرسوم لباس های جدید پوما از جلوی پیراهن حذف و در قالب پترن محو زمینه نمود پیدا کرده و در اندازه کوچک در پشت یقه درج خواهد شد.


پیراهن چهارم والنسیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ نیز در زمینه از یک پترن زیگزاگی به رنگ طوسی بژ تشکیل شده که با یقه و نوار لبه آستین نارنجی کامل می شود.


(۲۵ تیر ۱۴۰۰) لباس اول و دوم والنسیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لالیگا اسپانیا توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست سفید و در محدوده آستین و بخشی از پهلو به رنگ مشکی همراه با پترن گرافیکی محو پوما است.

پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ قرمز تیره همراه با یک پترن با بافت نسبتا کوچک در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. قسمتی از شانه و بخش بالایی یقه و همچنین نوار روی شانه و لبه آستین از جزئیات مشکی پیراهن دوم والنسیا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به شمار می رود.

لباس والنسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم والنسیا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک پترن گرافیکی محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. جزئیات سرمه ای سیر در قالب نیمه جلویی یقه و همچنین لوگوی باشگاه والنسیا، پوما و اسپانسرها … ادامه مطلب لباس والنسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس والنسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم والنسیا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی آشنا برگرفته از پرچم سنیرا(Senyera) در زمینه به صورت راه راه زرد و قرمز و در محدوده آستین ها و شانه به رنگ آبی است. والنسیا پیش از این چندین مرتبه لباسی با ترکیب رنگ اینچنینی در … ادامه مطلب لباس والنسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس های والنسیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها