لباس فیورنتینا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم فیورنتینا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاپا رونمایی شد.

پیراهن جدید که توسط سه دانش آموز مدرسه مد پلیمُدا طراحی شده، در زمینه از یک گرافیک سنگ مرمری مرکب از سایه های مختلف رنگ قرمز تا سفید تشکیل شده است. جزئیات قرمز در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار لبه پایینی پیراهن نمود پیدا کرده و لوگوی باشگاه، کاپا و اسپانسر(Mediacom) نیز همگی تک رنگ قرمز هستند.


(۵ مرداد ۱۴۰۲) لباس سوم فیورنتینا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاپا رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ بنفش تیره همراه با تصویر گرافیکی گل های نیلوفر مرکب از قرمز و سایه های متفاوت از رنگ بنفش در قسمت چپ پیراهن ارائه شده است. جزئیات قرمز و بنفش در قسمت جلوی پیراهن، لبه آستین و لبه پایین پیراهن به چشم می خورد و شورت و جوراب بنفش تیره ترکیب لباس سوم فیورنتینا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۹ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم فیورنتینا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص توسط کاپا رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با یک ترسیم خطی ظریف از مجموعه گل ها به رنگ بنفش در قالب یک نوار مورب در قسمت جلوی پیراهن و همچنین کل محدوده آستین ها ارائه شده است.

نوار قرمز و بنفش در نیمه جلویی یقه، لبه آستین و لبه پایینی پیراهن دیگر جزئیات این پیراهن خاص فیورنتینا را تشکیل می دهد. شورت و جوراب سفید با جزئیات قرمز و بنفش ترکیب لباس دوم فیورنتینا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سری A ایتالیا را کامل می کند.


(۱۰ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول فیورنتینا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاپا رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ بنفش همراه با یک پترن متشکل از تکرار چیدمان المان گل سوسن به عنوان نماد باشگاه فیورنتینا در قالب نوارهای مورب که کل سطح پیراهن را پوشش می دهد ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین و نوارلبه پایین پیراهن سفید کار شده و شورت و جوراب بنفش ترکیب لباس اول فیورنتینا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سری A ایتالیا را کامل می کند.

لباس کلاسیک فیورنتینا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس کلاسیک فیورنتینا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاپا رونمایی شد. این پیراهن ویژه با ترکیبی ساده و فرمی که لباس های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی و قبل از آن را تداعی می کند در زمینه یکدست بنفش ارائه شده است. یقه پولو و باز تر از حد معمول ظاهری کاملا کلاسیک … ادامه مطلب لباس کلاسیک فیورنتینا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس چهارم فیورنتینا با طرح برنده مسابقه طراحی

تیم کیتز – لباس چهارم فیورنتینا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با استفاده از طرح فابریتیزو بارتولی برنده مسابقه طراحی لباس این باشگاه توسط کاپا رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط و رده های بسیار محو مورب به صورت متقاطع با تاکید بیشتر در ناحیه چپ جلوی پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس چهارم فیورنتینا با طرح برنده مسابقه طراحی

لوگوی جدید فیورنتینا

تیم کیتز – باشگاه فیورنتینا ایتالیا از لوگوی جدید خود که از ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی کرد. لوگوی جدید که با شعار "برای متفاوت بودن بازی کن" معرفی شده پایبندی خود به نماد اصلی باشگاه را در قالب فرم سنتی لوگو حفظ کرده است. فرم لوگو از لوزی ایستاده قبلی … ادامه مطلب لوگوی جدید فیورنتینا

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
10 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی قشنگه، از پیراهن فصل قبلش خیلی بهتره

جذاب و تماشایی

زیباست
ولی به نظرم جا لگو و اسپانسر پایین تر بود قشنگ تر بود، نمیدونم

خیلی شلوغه

لباس دوم خیلی جذابه

زشت

پترن لباس اول خیلی بد شده

لباس سوم همون بنفشه دیگه.به چه دردی قراره بخوره

لباس اول باید بره سطل زباله
بجاش لباس سوم استفاده بشه که واقعا عالیه

دانش آموزان زرنگ !
هر هر هر