لباس چهارم یوونتوس برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم تیم فوتبال یوونتوس برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ که با همکاری مشترک آدیداس و برند “PALACE” تولید شده در دیدار هفته دهم سری آ مقابل جنوا رونمایی شد.

پیراهن جدید برداشتی مدرن از قالب سنتی نوارهای راه راه سیاه و سفید یووه است که در زمینه عمدتا سفید همراه با نوارهای راه راه مشکی در قسمت جلوی پیراهن که با یک افکت گرافیکی در زمینه محو می شود ارائه شده است.

در فضاهای سفید رنگ جلو و سایر قسمت های پیراهن یک گرافیک خاکستری محو به چشم می خورد. سه خط رو شانه مشکی، نوار لبه آستین راست فسفری و نوار لبه آستین چپ به رنگ نارنجی کار شده اند.

لوگوی باشگاه، اسپانسر تبلیغاتی و آدیداس و همچنین نام و شماره بازیکنان به رنگ فسفری است و عبارت “PALACE” در زیر لوگوی آدیداس به رنگ نارنجی خودنمایی می کند. شورت سفید با سه خط مشکی به همراه جوراب های سفید با گرافیک مشابه جلوی پیراهن ترکیب لباس ویژه یوونتوس پالاس را کامل می کند.

بوفون نیز لباسی با طرحی متفاوت در زمینه نارنجی همراه با جزئیات فسفری در محدوده آستین پیراهن و کناره های شورت که با یک افکت گرافیکی از رنگ زمینه تفکیک شده به تن داشت.

نکته قابل توجه این لباس بازگشت به ترکیب سنتی یووه است، حرکتی که در سایه همکاری آدیداس و پالاس برند انگلیسی تولید کننده اسکیت، با عرضه مجموعه پوشاک الهام گرفته از طرح لباس های آدیداس در جام جهانی ۲۰۰۶ و با هدف خلق مد خیابانی محقق شده است.

تصاویر بیشتر از لباس چهارم یوونتوس برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید معرفی لباس اول یووه در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را (اینجا)، لباس دوم را (اینجا) و لباس سوم را (اینجا) مشاهده نمایید.

 

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول، دوم و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن سوم جدید در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طوسی تیره در قالب سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه یوونتوس و آدیداس … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها