لباس یونیون برلین ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم یونیون برلین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن چهارم جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با تکرار عبارت “DAILY EISERN IRIE UNION” که به همکاری آدیداس با برند IRIEDAILY اشاره دارد در سایه ای محو که کل سطح سفید رنگ را پوشش داده ارائه شده است.

سه خط قرمز روی شانه جانمایی شده و یک پترن انتزاعی به رنگ قرمز در نیمه پایینی پیراهن نگاه ها را به خود جلب می کند. شورت و جوراب قرمز ترکیب لباس چهارم یونیون برلین در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۷ تیر ۱۴۰۱) لباس اول، دوم و سوم یونیون برلین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط آدیداس رونمایی شد.

لباس اول با ترکیب راه راه قرمز و سفید ساده ارائه شده که در بخش یقه، آستین ها و محدوده نام و شماره در پشت پیراهن یکدست قرمز و سه خط روی شانه سفید است.

لباس دوم جدید یونیون برلین در زمینه یکدست به رنگ کرم بژ همراه با یقه و نوار لبه آستین سفید ارائه شده است. سه خط روی شانه اندکی تیره تر از زمینه و لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر نیز به رنگ مشکی هستند.

لباس سوم نیز در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط بریده بریده قرمز و طوسی به صورت پراکنده در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده که با یقه و سه خط قرمز بر روی کامل می شود.

لباس یونیون برلین برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس یونیون برلین برای اولین حضور تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط طلایی رنگ باریک در قالب پترن با ساختار آشنای شش ضلعی ارائه شده است. کلیه جزئیات لباس جدید اعم از یقه، سه خط … ادامه مطلب لباس یونیون برلین برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس یونیون برلین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس یونیون برلین ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مدیرای این تیم برنامه‌ای برای تغییر لوگو ندارن؟

😂