مورد عجیب دوبنده های تیم ملی کشتی

توسط

تیم کیتز – ملی پوشان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران که با کسب عنوان چهارمی رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ به کار خود پایان دادند دوبنده هایی عجیب در این مسابقات به تن داشتند.

این موضوع که با واکنش مخاطبان تیم کیتز همراه بود مربوط به چاپ لوگوی بزرگ لی نینگ در جلوی دوبنده در کنار لوگوی مجید می شد. لی نینگ که تامین لباس فرم اعضای تیم ملی از جمله تیشرت، شلوار، گرمکن و اقلام دیگر را بر عهده داشته و علی الظاهر در ازای تامین این اقلام خواستار نمایش لوگوی خود بر روی دوبنده کشتی گیران ایران بوده است.

از آنجایی که لی نینگ برند تخصصی کشتی نیست و قادر به ارائه دوبنده با مارک خود نبوده، ناچار به تحمل لوگوی مجید بر روی دوبنده ها در کنار لوگوی خود بوده است.

هر چند فدراسیون کشتی دوبنده ها را در قالب قرارداد خرید تهیه کرده و قادر به چاپ هر نوع تبلیغ بر روی آن بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی کشتی است اما چیزی که مشخص است تبلیغ یک برند ورزشی و نمایش آن بر روی لباسی که تولید شرکت دیگری است صحنه ای خنده دار از پوشش ملی پوشان کشتی ایران به وجود آورده بود.

باید دید انگیزه لی نینگ به عنوان شرکتی که اساسا تولیدات مرتبط با رشته کشتی ندارد از تامین لباس تیم های ملی کشتی ایران و نمایش لوگوی خود بر روی دوبنده ها چه بوده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها