یه ذره زشته یه ذره هم کیفیتش افتضاحه، بقیه اش اوکِیه!

توسط

تیم کیتز – حواشی به وجود آمده پیرامون مراسم برگزار نشده رونمایی لباس جدید تیم های استقلال و پرسپولیس برای فصل ۹۹-۹۸ حاوی پیام های معناداری است.

پس از کامبک آل اشپورت به فوتبال ایران و تصرف مواضع مختلف از جمله تیم ملی و تعدادی کثیری از باشگاه های لیگ برتری حالا یک بار دیگر توجه علاقه مندان به استانداردهای کیفی و این بار کمی لباس های ارائه شده از سوی نمایندگان این برند در امارات و ایران جلب شده است.

در این بین اعلام موضع قاطعانه کاپیتان استقلال نسبت به طرح و کیفیت لباس ارائه شده از سوی آلشپرت مخاطب را به فکر وا می دارد: “تا زمانی که من در استقلال باشم اجازه نمی دهم استقلال چنین لباس های زشت و بی کیفیتی را تن کند”.

از این رو لباس تدارک دیده شده برای استقلال نتوانست تاییدیه آبی ها را دریافت کند و برگشت خورد تا به این ترتیب رونمایی از لباس های جدید استقلال لغو یا به تاریخ نامعلومی موکول شود.

البته نکته عجیب در مورد این اظهارات این است که معمولا طرح به تایید یک گروه متشکل از اعضای باشگاه در بخش های منتخب از جمله کاپیتان می رسد و سپس وارد مرحله تولید انبوه می شود و مشخص نیست طرح اجرا شده با طرح تایید شده اولیه متفاوت بوده یا اساسا طرحی پیش از تولید به کاپیتان آبی ها نشان داده نشده است.

از سوی دیگر اگر نمونه ارائه شده سمپل بوده باشد و تولید انبوهی صورت نگرفته باشد مفهوم و کارایی رونمایی از لباسی که قرار نیست از هفته اول در اختیار تیم باشد هم زیر سوال می رود.

پرسپولیس هم سرنوشت مشابهی را تجربه می کند و در فاصله دو روز مانده تا آغاز لیگ به دلیل ناهماهنگی ها هنوز چشم هواداران به جمال لباس های جدید این تیم نیز روشن نشده و بر اساس اخبار منتشر شده اصلا چنین مراسمی برگرار نخواهد شد.

البته خبرگزاری آلشپرت(شما بخوانید همان خبرگزاری معروف) هم در چند پرده بر یکی از بندهای قرارداد که باشگاه را ملزم به برگزاری مراسم رونمایی و نشست خبری مرتبط با معرفی لباس می کند تاکید کرده و آل اشپورت را آماده حمله به باشگاه جهت احقاق حقوق تضییع شده ناشی از عدم برگزاری مراسم رونمایی و نشست خبری که قرار بود بار تبلیغاتی برای تامین کننده داشته باشد نشان داده است.

و در آخر ما و هواداران ماندیم و نگرانی درباره وضعیت آینده لباس تیم ملی، استقلال و پرسپولیس با تامین کننده پر حاشیه.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها