ابتکار جالب کلن برای سکوهای خالی

توسط

تیم کیتز – با از سرگیری رقابت های بوندسلیگا آلمان هر یک از باشگاه ها برای پر کردن سکوهای خالی به روش های گوناگونی روی آورده اند.

مواردی همچون بنرهای بزرگ، پلاکاردهای حاوی شعار یا تصویر افراد و … برای پوشاندن صندلی های خالی ورزشگاه ها به کار برده شد اما در این بین باشگاه اف ث کلن از پیراهن های این تیم برای تزئین بخشی از سکوهای استادیوم بهره برد.

پیراهن ها، شال های هواداری و بعضا عروسک و پوسترهای حمایتی مرتبط با این تیم به ترتیبی که “FC” (“اف ز” در آلمانی لقبی که طرفداران کلن تیم را به این نام خطاب می کنند) را به نمایش در می آورد روی صندلی ها چیده شده بود.

لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی پوما عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط مشکی که در محدوده اسپانسر با شیب ملایمی به شکل V برش می خورند ارائه شده است. یقه، آستین ها و همچنین تکه نوار پهلو نیز به رنگ … ادامه مطلب لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ باشگاه بدون هیچ جزئیات سفیدی از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. جزئیات مشکی(یا احتمالا مارون بسیار تیره) در قالب سه … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

تیم کیتز – لباس ویژه پنجاهمین سال بهره برداری از استادیوم خانگی دورتموند “وستفالن” در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی رسما توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن جدید تحت عنوان “Westfalenstadion” در قسمت میانی به رنگ مشکی و در کناره ها زرد است و یک پترن گرافیکی حاصل ادغام سایه تک رنگ از چهار بخش مختلف … ادامه مطلب لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب بود من شندیم یک باشگاه هم میخواد بنر های هوادارن رو نصب کنه توی ورزشگاه
وقتی چیزیو داریم قدرشو نمیدونم همین که میره ….