لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – فتوشات های بازیکنان تیم ملی ایران در قطر برخی نقاط مبهم لباس ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را روشن کرد.

نکته اول مربوط به جنس لوگوی فدراسیون است که در مراسم رونمایی به شکل برچسبی روی پیراهن درج شده بود اما حالا تصاویر نهایی نشان می دهد که لوگو به صورت بافتی و مشابه آن چیزی است که در مرحله مقدماتی روی لباس تیم ملی نصب شده بود.

مورد بعدی مربوط به فونت و رنگ شماره ها است، فونت شماره بازیکنان به رنگ قرمز و ظاهرا همان فرمی است که فدراسیون در مرحله مقدماتی روی لباس های آل اشپورت و مجید چاپ می کرد.

در تصاویر منتشر شده لباسی که به تن دروازه بان ها است به رنگ فسفری با رده های محو پوست یوزپلنگ بر روی آستین ها است. نکته عجیب چاپ شماره های سفید روی لباس است که دید آن را روی رنگ زمینه به حداقل رسانده است. یکی دیگر از لباس های دروازه بانی تیم ملی نیز به رنگ مشکی است.


(۱۸ آبان ۱۴۰۱) لباس اول و دوم تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی قطر رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه یکدست سفید همراه با یک پترن محو پوست یوزپلنگ در محدوده آستین ها ارائه شده است. جزئیات برگرفته از رنگ های پرچ ایران در قالب یقه و نوار وجه داخلی لبه آستین نمود پیدا کرده است.

در محدوده پهلوها از پارچه ای با بافت تنفسی استفاده شده که تا محدوده جلوی پیراهن امتداد دارد و یک نوار قرمز رنگ در لبه پایینی پیراهن به چشم می خورد. لوگوی مجید نیز به رنگ مشکی است و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول ایران در جام جهانی قطر را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با طرح مشابه لباس اول و در زمینه به رنگ قرمز ارائه شده که با شورت و جوراب قرمز کامل می شود.


(۱۷ آبان ۱۴۰۱) لباس تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در قالب مراسمی در برج میلاد تهران رونمایی شد.

گزارش تصویری مراسم رونمایی را در ادامه ببینید.


(۱۶ آبان ۱۴۰۱) فدراسیون فوتبال برای تکذیب انتساب طرحی که تحت عنوان “پیراهن هواداری” در فضای مجازی پخش شده بود یک روز قبل از برگزاری مراسم رونمایی رسمی طرح گرافیکی لباس اصلی را منتشر کرد!

(۱۶ آبان ۱۴۰۱) یک روز پیش از رونمایی رسمی، تصاویر جدیدی از لباس اول و دوم تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر شد که جزئیات فاش شده قبلی را کاملا تایید می کند.


 

(۱۴ آبان ۱۴۰۱) تصویر گرافیکی لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در قسمت فوتبال فانتزی سایت فیفا بارگذاری شده که طرح ها و تصاویر لو رفته قبلی را تایید می کند. در این بین تصویر لباس دروازه بانی ایران نیز قرار گرفته که به رنگ مشکی با پترن پوست یوزپلنگ بر روی شانه ها است.

(با تشکر از سروش soroushalz)


 

(۱۴ آبان ۱۴۰۱) سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. پیش از این فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای رسمی روز پانزدهم آبان را به عنوان تاریخ رونمایی اعلام کرده بود.


 

(۱۳ آبان ۱۴۰۱) فیفا به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد که در آن یک بازیکن از هر تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با لباس تیم اش حضور داشت.

این تصویر بازیکنان را در یک سالن بدنسازی نشان می دهد که در بین آنها بازیکن شماره ۹ ایران که به مهدی طارمی اشاره دارد لباسی مشابه طرحی که پیش از این لو رفته بود بر تن داشت. دیگر نکته قابل اشاره استفاده از رنگ مشکی برای شماره روی پیراهن است و باید دید آیا در نسخه نهایی هم رنگ شماره ها مشکی خواهد بود یا قرمز(و یا حتی سبز).

(با تشکر از محمد mohammadsi)

 


 

(۸ آبان ۱۴۰۱) به نظر می رسد تصویر گرافیکی منتشر شده در سایت مجید به طور غیر مستقیم اطلاعات قبلی در ارتباط با طرح لباس تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ را تایید می کند.

پیش از این در به روزرسانی (۵ مهر ۱۴۰۱) همین پست به استفاده از پترن یوزپلنگ بر روی شانه و آستین اشاره شد و به دنبال آن تصویری طی روزهای گذشته با منشا فوتی هدلاینز در رسانه های داخلی منتشر شد.

 

حالا سایت مجید در یکی از اسلایدهای اطلاع رسانی در ارتباط با لباس تیم ملی در جام جهانی تصویری منتشر کرده که طرحی مشابه در قالب یک تصویر گرافیکی بر تن کاراکترهای موجود در تصویر دیده می شود. این تصویر نشان می دهد که برای هر دو لباس اول و دوم تیم ملی از طرح مشترک استفاده شده که در قالب دو رنگ سفید و قرمز پیاده سازی شده است.

طبق آخرین اعلام از سوی فدراسیون لباس تیم ملی ۱۵ آبان ماه به فاصله دو هفته مانده به آغاز جام جهانی رونمایی خواهد شد.

(با تشکر از مهران محجوب)


 

(۸ آبان ۱۴۰۱) طبق اعلام فدراسیون فوتبال مراسم رونمایی از لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


 

(۶ آبان ۱۴۰۱) تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زودی رسما رونمایی خواهد شد.

در زیر تصاویر مربوط به یکی از طرح های پیشنهادی برای لباس اول و دوم تیم ملی برای جام جهانی را مشاهده می کنید. (این دو طرح از سوی فدراسیون رد شده)

طرح پیشنهادی پیراهن اول در زمینه سفید همراه با همراه با نواری متشکل از نقوشی مرکب از سبز و قرمز در محدوده شانه ها و پهلو ارائه شده است. این نگاره به شکل محو و در اندازه بزرگ تر در قسمت جلوی پیراهن هم نقش بسته و پترن پوست یوزپلنگ نیز به شکل بسیار محو و محدود در نزدیکی لبه آستین به چشم می خورد.

یقه و نوار لبه آستین کشی عمدتا سفید با سه رنگ پرچم ایران در لبه آن ها و همچنین نوار قرمز رنگ در لبه پایین پیراهن از دیگر جزئیات این طرح پیشنهادی لباس تیم ملی به شمار می رود.

یکی از طرح های پیشنهادی پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. تصویر معروف منتسب به یوزپلنگ ایرانی نیز در لباس دوم در گوشه پایین به چشم می خورد و یقه قرمز با حاشیه سبز به همراه نوار لبه آستین سبز و سفید و قرمز ترکیب این طرح پیشنهادی برای لباس دوم ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را کامل می کند.


تیم کیتز – اخبار مربوط به لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این صفحه دنبال کنید.

(۲۹ مهر ۱۴۰۱) زمان رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ مجددا به تعویق افتاد. ظاهرا این تصمیم از سوی فدراسیون و با هدف جذب اسپانسر برای مراسم رونمایی اتخاذ شده است. زمان جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

(۲۳ مهر ۱۴۰۱) مجموعه اقلام مربوط به بازیکنان تیم ملی به تایید کارلوس کی روش سرمربی ایران رسید و به دنبال آن روز شنبه ۳۰ ام مهر ماه ۱۴۰۱ به عنوان تاریخ جدید رونمایی از لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.


(۷ مهر ۱۴۰۱) مراسم رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زمان نامعلومی موکول شد. همچنین این احتمال وجود دارد که مراسمی به این منظور برگزار نگردد و لباس جدید بدون تشریفات خاصی رونمایی شود.


(۵ مهر ۱۴۰۱) بر اساس اطلاعات واصله تصویر منتسب به یوزپلنگ که از سال ۲۰۱۴ تا کنون مستمرا و به صورت تصویر محو بزرگ یا تگ دایره ای بر روی لباس های تیم ملی از برندهای مختلف دیده می شد، از لباس ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ حذف شده و به جای آن از پترن پوست یوزپلنگ در محدوده آستین و شانه استفاده شده است.


(۲۴ شهریور ۱۴۰۱) زمان رونمایی از لباس تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

بر اساس جدیدترین شنیده ها لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احتمالا روز پنجشنبه هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی خواهد شد.


(۲۵ مرداد ۱۴۰۱) لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تایید فدراسیون جهانی فوتبال FIFA رسید.

طرح لباس جدید تیم ملی پیش از این مطابق با ضوابط و آئین نامه های اعلامی از سوی فیفا نهایی شده بود و اکنون تایید این نهاد را نیز اخذ کرد. با این وجود هنوز برنامه رونمایی لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص نیست.

برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

تیم کیتز – با قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، برای سومین دوره پیاپی تیمی با لباس نایک قهرمان این رقابت ها شد. در ۴ دوره اخیر جام ملت های آسیا حداقل یک تیم با لباس نایک حضور داشته که سه تای آخر با قهرمانی تیم های نایک(استرالیا، قطر، قطر) همراه بوده است. … ادامه مطلب برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

تیم کیتز – با شکست ایران مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا حسرت قهرمانی در این رقابت ها برای تیم ملی به بیش از نیم قرن افزایش پیدا کرد. قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا یک تگ ویژه را به لباس خود الصاق می کند و در شرایطی که تصور می شد … ادامه مطلب شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

نکات لباس ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

تیم کیتز – ماجراجویی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با برتری مقابل ژاپن و راهیابی به جمع ۴ تیم برتر مسابقات ادامه دارد. در ادامه نگاهی به بخش دوم نکات لباس تیم ملی در این رقابت ها خواهیم داشت. هر آنچه به عنوان آپشن شاخص تیم ملی در مرحله مقدماتی دیده … ادامه مطلب نکات لباس ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
271 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز تصاویر پرتره بازیکنان تیم ملی با لباس جدید اومد.توسط گتی ایمیج. منتشر کن.

دوستان فونت هم همون فونت قدیمیه

عکس های پرتره تیم ملی اومده بیرون و لوگوی مجید تو هیچ لباسی یه جا نیست
یه لباس نزدیک شونست یه لباس نزدیک آرم
یه لباس هم تراز با بالای لوگو یه لباس هم تراز با وسط لوگو
یه لوگو هم نمی تونید یه جا بزنید ؟؟؟

واقعا چرا رنگ شماره کیت گلری باید سفید باشه😐🤦‍♂️

آخ آخ که چقدر این لباس کریه و زشته
انتظار داشتم حداقل فونت همونی باشه که روی طرح رد شده بود ولی مثل اینکه آقایون فقط پولشونو گرفتن و لباسو سمبل کردن رفته
حتی یه کودک ۵ ساله هم میفهمه روی پیراهن سبز روشن نباید شماره سفید زد!

امروز که عکسای پرتره رو دیدم دیگه داشت گریه‌م می‌گرفت… شمارهٔ سفید برای پیرهن فسفری… فونت قدیمی و زشت… لوگوی سیاه با شمارهٔ قرمز…

کلا خیلیییی کیت آماتوری دادن بیرون

با کیفیت ترین ورژن لباس مجید رو تن بازیکنها میبینیم که خب به هیچ وجه قابل مقایسه با کمپانی های بزرگ نیست. هیچ جوره دلم با اون پارچه های کنار لباس صاف نمیشه.

فونت شماره همون فونتیه که تیم ملی فوتسال استفاده میکرده انگار فقط رنگ قرمز سفید داشتن که برای گلرا سفید استفاده کردن

در رابطه با صحبت های مالک مجید
اینکه میگن برندمون در سطح جهانی هستش
برند در سطح جهانی اینطوری نیست که با یه تیم قرارداد ببنده بعد وسط فصل یهویی برند اون تیم عوض بشع شما صداتونم در نیاد

مطمئن باشین مدیر تیم های ایرانی نمیشینن بگن واسه این بازی این طرح میخوایم این بی مسئولیتی شماست که تو هر بازی یه تیم باید ده نوع رنگ طرح عوض کنه

بعد این برند جهانی چرا تو پایتخت کشور خودش تولیدی نداره که تیم استقلال به خاطر دور بودن تولیدی با شما همکاری نکنه؟

حتی کشور های سطح پایین همسایه هم نمیان با شما همکاری کنن

پرسپولیس استقلال هرسال تو مراحل بالای لیگ قهرمانان حضور دارن نایک ادیداس پوما سر دست میشکستن برای اسپانسری این دوتا تیم اگه تحریم نبودیم اسپانسرای خارجی برای این دوتا تیم داشتیم که مثل ادحیل بتونن بازیکنای خارجی خوب بخرن

بازم میگم معلوم نیست با کی صحبت کردین که شدین اسپانسر تیم ملی وگرنه هستن برند های دیگه به جز ادیداس نایک که مارو تحریم کردن اسپانسر ما بشن لباسایی هرچند بدون طراحی اما خوش دوخت و پارچه خوب به بازیکن ها بدن

دوخت افتضاح لباس تو تن بازیکن ها مشخصه مقایسه کنید با ادیداس ۲۰۱۸

حتی لباس گلری که رنگ هاش جذاب تره یه حس لباس دروازه بانی ادیداس(همونی که فروزان تنش میکرد)رو به آدم میده ؟؟؟
انقد سخت بود یه طرح خوب زدن ؟؟؟؟؟

تیم کیتز فوتی هدلاینز توپ مراحل حذفی جام جهانی رو لو داده و همونطور که برای توپ گروهی انتظار داشتیم و نشد از رنگ بنفش و ارغوانی استفاده شده لطفا بررسی کنید

تنها چیزی که می شد از اون راضی بود فونت بود که اونم حذف کردن

چرا این فونت های مزخرف رو تغییر نمیدن؟ یعنی این همه طراح تو ایرانه بعد فونت پیراهن ما باید این باشه، جای تاسف داره

کیتزی
کفش مسی برای جام جهانی هم رونمایی شد وقت کردی بذار

بخدا تیمکیتز هیچکی از کیت ایران راضی نیست ممنون میشیم بازخوردشو بفرستین برای برندی که ادعا جهانی داره و فاجعست

یعنی فقط بلدن برینن توی همه چی.خب اینقدر بدسلیقه ای رو از کجا میارن این لامصبا

وجدانا تو اون فدراسیون یا تو کارخونه مجید یه طراح ساده هم وجود نداشته یه زره خلاقیت یکم تعصب یکم هنر .نشد یه بار بگیم بابا دمشون گرم فقط تاسف خوردیم شما که همه قرداداا رو واسه خودتون تا ابد تضمین کردید یکم هم به فکر ابرو هویت .تعصب و تصویر ایران هم باشید .تا ابد قرار همین جوری باشه خودتون خجالت نمیکشید به همه چیز سطحی و ابتدای نگاه میکنید . اگه به یه دانشجو ترم اولی هنر میدادید ۱۰۰ تا طرح ناب واستون میکشید که انتخابشون سخت باشه

خب این تیم هم حذف شد. امیدوارم حالا مقاله کاملی از تیم کیتز درباره نقد و بررسی این کیت ببینیم.

زشت ترین کیت تاریخ ایران

1 6 7 8