ادامه اجباری همکاری اسپانیا با آدیداس تا سال ۲۰۳۰

توسط

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از تلاش ناموفق برای افزایش رقم قرارداد تامین لباس تیم های ملی فوتبال این کشور و تهدید به فسخ قرارداد با آدیداس، نهایتا خبر از ادامه همکاری با برند آلمانی حداقل تا سال ۲۰۳۰ داد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از اعلام فسخ قرارداد با آدیداس (اینجا را مطالعه کنید) در جستجوی یافتن شریک تجاری جدید برای طراحی و تولید لباس های جدید این تیم برای یورو ۲۰۲۰ بود، اما حالا در خبرها آمده که مسئولان فوتبال اسپانیا از بیم پرداخت غرامت سنگین در پی فسخ یک طرفه قرارداد از تصمیم خود برای قطع همکاری با آدیداس صرف نظر کرده اند.

ارزش قرارداد اسپانیا با آدیداس در آخرین بازه که تا پایان سال ۲۰۱۸ به اتمام رسید سالانه ۲۴ میلیون یورو بود اما در قرارداد فعلی برای سال فوتبالی ۲۰-۲۰۱۹ معادل ۱۵ میلیون یورو بعلاوه ۳.۲ میلیون یورو لباس و سایر ملزومات است.

این در حالی است که اسپانیایی ها امیدوار بودند با افزایش فشار بر آدیداس رقم قرارداد را تا ۳۰ میلیون یورو در سال افزایش دهند اما احتمال شکل گیری جدال حقوقی با برند آلمانی سران فوتبال اسپانیا را از اصرار بر خواسته مازاد خود منصرف کرد.

اسپانیا از سال ۱۹۹۱ تا کنون لباس های آدیداس را بر تن می کند و با ادامه همکاری دو طرف تا سال ۲۰۳۰ طول مدت شراکت طرفین دست کم به حدود ۴۰ سال خواهد رسید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها