امتناع روسیه از پوشیدن لباس جدید

توسط

تیم کیتز – تیم ملی فوتبال روسیه با رد لباس جدید ارائه شده از سوی آدیداس، در دیدارهای آتی خود از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ همچنان از لباس پیشین استفاده خواهد کرد.

بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال روسیه این تیم اجازه استفاده از لباس جدید که چند روز پیش رونمایی شد را به دلیل اینکه ترتیب فعلی قرار گیری نوار های آبی و سفید در لبه آستین در کنار رنگ قرمز زمینه پیراهن تداعی گر پرچم کشور صربستان است نخواهد داشت.

ترتیب کنونی رنگ ها دقیقا معکوس پرچم روسیه است، در عین حال استانیسلاو چرچسوف سرمربی روس ها تعبیر متفاوتی از این موضوع داشته؛ او معتقد است زمانی که هواداران دست های خود را هنگام تشویق تیم بالا می برند ترتیب رنگ ها نمایانگر پرچم روسیه خواهد بود.

این در حالی است که آدیداس در طراحی لباس جدید تیم های آلمان و کلمبیا ترتیب رنگ های پرچم را به درستی در نوار لبه آستین اعمال کرده است. البته تصاویر متفاوتی از پیراهن جدید روسیه منتشر شده که در بعضی از آنها تنها یک نوار سفید پهن در لبه آستین به چشم می خورد که در عکس های دیگری با ادیت نرم افزاری نوار آبی به مراتب پهن تری به بالای آن اضافه شده است. از سویی با توجه به دو تکه بودن نوار لبه آستین پیراهن جدید اینگونه برداشت می شود که تکه آبی بعدا به روی نوار سفید اضافه شده و نیمی از آن را پوشانده است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه رونمایی لباس تنها در صورت به توافق رسیدن طرفین روی طرح نهایی صورت می پذیرد، دستور عدم استفاده از لباس جدید متاثر از واکنش های رسانه ای و عمومی و یا از سوی نهادی فراتر از فدراسیون فوتبال روسیه که تا پیش از رونمایی از طرح لباس آگاهی نداشته صادر شده باشد.

لباس اول جدید روسیه برای یورو ۲۰۲۰ را (اینجا) مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها