“بوندی” اولین کالکشن اختصاصی نایک برای امباپه

توسط

تیم کیتز – کالکشن جدید نایک که به طور اختصاصی برای کیلین امباپه طراحی و تولید شده تحت عنوان “Bondy” رونمایی شد.

در راس مجموعه جدید یک کفش جدید از سری Mercurial Superfly 7 با طراحی خاص و چشم نواز در زمینه عمدتا سفید همراه با یک گرافیک خاص مرکب از چند سایه متفاوت از رنگ سبز در نیمه پایینی و دورتا دور کفش ارائه شده است.

لوگوی نایک، عبارت اختصاری نام کیلین امباپه “KM” و دیگر جزئیات با ترکیب طلایی روی کفش کار شده اند. عدد ۹۳ داخل یک دایره با ساختار مشابه لوگوی خاطره انگیز توتال ۹۰ نایک که به شهرستان سن-سن-دنی به عنوان نود و سومین شهرستان فرانسه اشاره دارد در داخل یک فضای طلایی در پیشانی کفش خودنمایی می کند و نوار باریک متشکل از سه رنگ پرچم فرانسه در پشت ساق مکمل این کفش زیبا است.

یک کفش کتانی Air Max 98 با ترکیب عمدتا مشکی همراه با جزئیات طلایی و سبز، یک تی شرت سبز تیره و یک کلاه مشکی NIKE.F.C، کیف کمری مشکی و توپ دیگر اقلام این مجموعه را تشکیل می دهد که عدد ۹۳ داخل دایره طلایی از اجزای مشترک این موارد به شمار می رود.

“بوندی” نام شهری از توابع شهرستان سن-سن-دنی است که امباپه دوران کودکی خود را در آنجا گذرانده است. تصاویر بیشتر از کفش جدید مرکوریال سوپرفلای ۷ و کالکشن اختصاصی کیلین امباپه تحت عنوان “Bondy” را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها