تغییر ایتالیایی استقلال در دربی

توسط

تیم کیتز – استقلال در دربی نود و ششم مقابل پرسپولیس بار دیگر با لباسی متفاوت به میدان رفت.

نکته قابل توجه لباس استقلال در این بازی ترکیب پیراهن و جوراب آبی با شورت سرمه ای تیره(مشکی) بود و با اینکه تغییر رنگ شورت لباس را از یکدستی همیشگی دور کرده و ظاهر تازه ای به آن بخشیده بود، در عین حال کاملا شبیه به ترکیب لباس تیم ملی ایتالیا شده بود.

نکته مشهود در لباس های استقلال در چند دربی اخیر حذف اندک جزئیات سفید از لباس و اضافه شدن مشکی(سرمه ای) و طلایی بوده است. البته این تغییر در دربی ۹۵ با کپی از طرح لباس چلسی و در دربی آخر هم به دلیل شباهت به ترکیب رنگ لباس ایتالیا نتیجه دلپذیری از منظر طراحی به همراه نداشت.

لباس استقلال تقریبا در همه دربی های اخیر با تغییرات کلی یا جزئی همراه بوده که می توان آن را ناشی از درجه اهمیت این مسابقه و همچنین جنبه های رقابتی و کری خوانی مقابل حریف سنتی دانست. این در حالی است که چند فصل قبل تر این رویه به شکل معکوس در جریان بود و لباس استقلال در دربی با ثبات و لباس پرسپولیس با تغییر همراه بود.

شما با استفاده از لباس متفاوت برای دربی موافق هستید؟

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان تراکتور در عکس تیمی ابتدای مسابقه با نمایش یک پیراهن نمادین با هموطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان ابراز همدردی کردند. تغییر رنگ لوگوی رایتل، سایر اسپانسرها و همچنین شماره و طرح … ادامه مطلب نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

تیم کیتز – لباس دوم استقلال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تقریبا در هر بار استفاده با تغییراتی در جزئیات همراه بوده است. تغییر اول مربوط به یقه بود که در نسخه اولیه نیمه بالای آن آبی بود و در همان اولین مورد استفاده رنگ آبی به نیمه پایین یقه منتقل شد. مورد بعدی که در آخرین … ادامه مطلب تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس متفاوت در دربی کار جالبیه اما لباس هایی که استقلال توی دو تا دربی قبلی پوشیده خیلی خوشگل نبودن

💙ss💙

درسته طرح شباهت به لباس ایتالیا داشت ولی بهرحال همین تغییر هم برای لیگ ایران قابل تحسینه و میتونه مقدمه تغییرات بهتر باشه. ضمن اینکه ترکیب ابی و سرمه ایی هم جذاب بود!

این لباس با ترکیب ایتالیایی قشنگ و دلپذیر بود.
الآن این رو نوشتم عزیزان پرسپولیس میخوان بهم فحش بدن. آخه من به شما چی کار دارم.
درباره لباس تیم خودم نظر دادم نه مسائل دیگه

فقط بلدن تقلید کنن

اینکه برای یه بازی خاص لباس رو عوض کنن خوبه ولی برای هر دربی یه لباس حرفه ایی نیست مثلا یه لباس چهارم همرنگ با لباس اول داشته باشن برای بازی های خاص و حساس استفاده کنن و در کل طرح شورت سرمه ای زیبا بود حالا درسته کپی بود ولی به قول یکی از دوستان میتونه مقدمه تغییرات باشه

عدم ثبات در کل پسندیده نیست.