تغییر بزرگ در لباس اینتر پس از ۲۶ سال

توسط

تیم کیتز – مدیران کمپانی لاستیک سازی پیرلی رسما اعلام کردند که لوگوی این شرکت از فصل آینده روی پیراهن اینتر وجود نخواهد داشت.

لوگوی شرکت پیرلی که دفتر مرکزی آن در شهر میلان قرار دارد از سال ۱۹۹۵ تا کنون به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن نراتزوری نمایش داده می شود. پایداری نوشته Pirelli به مدت ۲۶ سال روی پیراهن اینتر به گونه ای بوده که این نشان اکنون به عنوان یکی از عناصر هویتی لباس اینتر میلان شناخته می شود.

پیرلی در سال ۱۹۹۵ طی قراردادی جایگزین اسپانسر قبلی اینتر یعنی شرکت صنایع غذایی چزاره فیوروچی شد. آخرین قرارداد اینتر و پیرلی با شرایط جدید نیز در سال ۲۰۱۶ به امضا رسید که ارزش پایه آن سالانه ۱۰ میلیون یورو بعلاوه پاداش های جانبی بود.

گفته شده همکاری پیرلی به عنوان اسپانسر لباس پایان می یابد اما به گونه ای دیگر ادامه خواهد یافت. در حال حاضر مالکیت بیش از ۶۸ درصد سهام باشگاه اینتر و ۴۵ درصد سهام کمپانی پیرلی در اختیار دو شرکت چینی است که این ارتباط به نوعی ریشه تغییرات اسپانسری در اینتر را مشخص می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.