قهرمانی پرسپولیس در با ثبات ترین فصل در پوشش

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران در فصل ۹۸-۹۷ شد.

پرسپولیس در اتفاقی کم سابقه در سالیان اخیر فصل را با یک لباس آغاز و بدون تغییر در برند، طرح و ترکیب رنگ در پوشش خود فصل را به پایان رساند. پرسپولیسی ها از یک طرح واحد برای هر یک از لباس های اول و دوم خود در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان و دربی تهران بهره بردند.

البته روی دیگر قضیه مشکلات متعدد بازیکنان با لباس های با قواره نامناسب بود که این موضوع ثبات پوشش قهرمان ایران را به میزان قابل توجهی تحت الشعاع قرار می دهد.

سرخپوشان برای جشن اهدای جام قهرمانی نیز پیراهن های تمرینی با طرح مربوط به چند فصل پیش را از لی نینگ دریافت کرده بودند. یک گرافیک برگرفته از لوگوی باشگاه پرسپولیس که الهام گرفته از نمادهای باستانی ایران است

پایه گرافیک چاپ شده روی پیراهن مشابه طرح پیراهن قهرمانی فصل ۹۷-۹۶ (اینجا مشاهده نمایید) است. در داخل دایره مرکزی یک آیکون عمومی از کاپ قهرمانی با عدد ۱۲ به نشانه دوازدهمین عنوان قهرمانی پرسپولیس در ادوار فوتبال باشگاهی ایران و دو کاپ کوچک در طورف آن با اعداد احتمالی ۱۰ و ۱۱ که مجموعا به سه قهرمانی پی در پی پرسپولیس اشاره دارند بر روی آن به چشم می خورد.

شش ستاره طلایی در بالا و شش ستاره در پایین دایره مرکزی به نشانه ۱۲ قهرمانی پرسپولیس در فوتبال ایران نقش بسته و عبارت “HAT-TRICK” به عنوان تاکیدی دیگر بر سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در پایین طرح نوشته شده است.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ۹۸-۹۷ را به هواداران این تیم تبریک عرض می نماییم.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها