لباس اول آلکمار برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز- لباس اول جدید تیم فوتبال آ.زد آلکمار هلند برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی تامین کننده جدید این تیم یعنی نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک گرافیک مشابه آنچه در پیراهن نیجریه و پس از آن در پیراهن های پیش مسابقه تیم های ملی نایک در سال ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار گرفت در سایه ای تیره تر از زمینه ارائه شده است.

محدوده آستین ها و پشت پیراهن یکدست قرمز است و نوار سفید در پهلو به چشم می خورد. شورت و جوراب سفید با جزئیات قرمز ترکیب لباس اول جدید آلکمار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

علاوه بر این یک شورت قرمز جایگزین نیز برای مواقعی که تداخل رنگی با تیم مقابل وجود داشته باشد پیش بینی شده است. لباس های دروازه بانی جدید آلکمار نیز بر پایه تم لباس های گلری نایک در دو رنگ سبز و نارنجی ارائه شده است.


لباس آلکمار ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم آلکمار هلند برای فصل  ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از سوی نایک ارائه شده است. پیراهن اول در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک نوار محو حاوی تصاویری از استادیوم خانگی آلکمار در قسمت مرکزی پیراهن ارائه شده است. یقه و آستین سفید کار شده و شورت و جوراب سفید … ادامه مطلب لباس آلکمار ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس آلکمار ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم آ زد آلکمار هلند برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با احجام مربع لوزی در بخش جلویی پیراهن که از خطوط متراکم تیره تر از زمینه تشکیل شده ارائه شده است. نوار لبه آستین و بخش پشتی یقه سفید کار … ادامه مطلب لباس آلکمار ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس آلکمار ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نایکم دید یه طرحش گرفت دیگه ولش نمی کنه