لباس اول واتفورد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم واتفورد که در پایان فصل اخیر لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ چمپیونشیپ توسط تامین کننده جدید لباس این تیم یعنی کِلمه رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ زرد همراه با نوارهای گرافیکی نوک تیز که در جهت لوگوی باشگاه گرداگرد آن یک ترکیب خاص از راه راه زرد و مشکی را ایجاد کرده اند ارائه شده است.

آستین ها مشکی با افکت ملانژ زرد رنگ کار شده و یقه و نوار لبه آستین نیز مشکی و زرد است. شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس اول واتفورد با برند کلمه در فصل جدید چمپیونشیپ انگلستان را کامل می کند.

واتفورد پیش از این به مدت سه فصل لباس های آدیداس را بر تن می کرد.

لباس واتفورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس واتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم واتفورد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط کِلمه رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده و کلاسیک در زمینه متشکل از نوارهای راه راه سیاه و سفید ارائه شده است. یقه پولو و نوار لبه آستین سفید کار شده و عبارت "Vicarage Road 100 Years" که به سالگرد یکصد سالگی استادیوم … ادامه مطلب لباس واتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس واتفورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم واتفورد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط کلمه رونمایی شد. (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) لباس دوم واتفورد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس توسط کِلمه رونمایی شد. (۳۱ تیر ۱۴۰۰) لباس اول واتفورد که به تازگی مجددا به لیگ برتر انگلیس صعود کرده برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط کِلمه رونمایی شد. لباس دروازه بانی … ادامه مطلب لباس واتفورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها