لباس اول یوونتوس برای فصل ۱۸-۲۰۱۷

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ توسط کمپانی آلمانی آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید که برای اولین بار با لوگوی جدید یوونتوس ارائه می شود همچون همیشه در بدنه اصلی و آستین ها نتشکل از نوارهای راه راه سفید و مشکی است در حالی که پشت پیراهن عمدتا به رنگ مشکی و در قسمت های کناری سفید است.

یقه دکمه ای و نوار لبه آستین ها به رنگ سفید و سه خط روی پهلو مشکی هستند. شورت و جوراب های سفید با سه خط مشکی در کناره ها ترکیب لباس اول یوونتوس در فصل آینده سری آ را کامل می کند.

تصاویر بیشتر از لباس اول ییونتوس برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

تیم کیتز – لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید با یک گرافیک انتزاعی مرکب از زرد و سفید در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. پنل سه گوش جلو و پشت شانه، محدوده پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن از جمله بخش های … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

ویدیو | رونمایی لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید بیانکونری با الهام از فرود بر روی ماه را در ادامه ببینید.

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه شده است. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه، درز آستین و پهلو نیز به رنگ مشکی خواهد بود و یقه نیز ترکیبی از … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها