لباس سوم پاریس سن ژرمن برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس سوم جدید تیم فوتبال پاریس سن ژرمن فرانسه برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با الهام از پیراهن پاریسی ها در سال ۱۹۸۹ در زمینه سفید همراه با نوارهای بافتی راه راه به صورت مورب که در مرکز آنها یک خط باریک و نام تیم “PARIS” به صورت محو کار شده ارائه شده است. نوار سرمه ای و قرمز در سمت چپ قسمت جلوی پیراهن هم راستا با لوگوی باشگاه به چشم می خورد.

لوگوی نایک همچون دیگر لباس های سوم نایک با ترکیب کلاسیک خودنمایی می کند و یقه پولو با دکمه هایی که روی آن عبارت “PARIS ST GERMAIN – ۱۹۸۹ – ۲۰۱۹” به پاسداشت ۳۰ سال همکاری مشترک با نایک نقش بسته دیگر جزئیات پیراهن جدید را تشکیل می دهند. شورت و جوراب سفید با خط های قرمز و آبی بر روی جوراب ترکیب لباس سوم پاریس در فصل جاری را کامل می کند.

پاریسی ها از آغاز فصل جدید تا کنون به دلیل تداخل رنگی لباس اول و دوم خود با حریفان در دو مسابقه مجبور به استفاده از لباس دوم فصل گذشته شده بودند که حالا با معرفی لباس سوم دیگر نیازی به بازگشت به لباس فصل گذشته نخواهند داشت.

تصاویر بیشتر از لباس سوم پاریس سن ژرمن در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید معرفی لباس اول پی اس جی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را (اینجا) و لباس دوم را (اینجا) مشاهده نمایید.

 

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها