لباس های تاتنهام برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال تاتنهام برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک گرافیک محو در قسمت جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار زیگزاگی پهلو و بخشی از شانه و محدوده بالای آستین ها به رنگ سرمه ای است و نوار باریک زرد روشن نیز بر روی یقه و حاشیه نوار پهلو به چشم می خورد.

شورت سرمه ای با جزئیات زرد روشن و سفید به همراه جوراب سفید با جزئیات سرمه ای و زرد ترکیب لباس اول جدید تاتنهام را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ سبز تیره است و یقه و نوار پهلو نیز به رنگ مشکی کار شده اند. قسمت پشتی یقه به رنگ صورتی روشن است و یک نوار باریک سبز روشن نیز بر روی قسمت مشکی رنگ یقه به چشم می خورد.

شورت و جوراب سبز تیره با جزئیات مشکی و صورتی روشن ترکیب لباس دوم تاتنهام در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس تاتنهام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم تاتنهام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در دیدار جام اتحادیه مقابل فولام رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ قهوه ای روشن که در شرایط نوری متفاوت ممکن است طوسی دیده شود(نام رنگ Taupe Haze) همراه با جزئیات مشکی در قالب نوار پهلو و نوار لبه آستین … ادامه مطلب لباس تاتنهام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

پیراهن پیش مسابقه تاتنهام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس تاتنهام ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم تاتنهام برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با یک گرافیک انتزاعی بسیار شلوغ مرکب از آبی تیره و روشن در سرتاسر سطح پیراهن ارائه شده است. به مانند لباس دوم و سوم فصل گذشته، این بار نیز شلوغی لباس سوم تاتنهام در تضاد … ادامه مطلب لباس تاتنهام ۲۰۲۳-۲۰۲۲

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها