لباس های وسترن سیدنی برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – به بهانه آغاز فصل جدید لیگ استرالیا مروری بر لباس تیم های حاضر در A-League خواهیم داشت و هر روز لباس های یک تیم معرفی خواهد شد. پیش از این به معرفی لباس های ملبورن سیتی (اینجا) و سیدنی اف سی (اینجا) پرداختیم، امروز نگاهی خواهیم داشت به لباس های اول و دوم تیم فوتبال وسترن سیدنی واندررز برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ که توسط نایک ارائه شده است.

پیراهن اول جدید با بهره گیری از رنگ های مشکی و قرمز به عنوان رنگ های سنتی وسترن سیدنی در نیمه بالایی قسمت جلوی پیراهن به رنگ مشکی همراه با یک نوار قرمز در محدوده سینه و در نیمه پایینی از نوارهای راه راه باریک قرمز و مشکی ارائه شده است.

سایر قسمت های پیراهن یکدست مشکی است و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس اول جدید وسترن سیدنی را کامل می کند. پیراهن دوم نیز با ترکیب رنگ طلایی در محدوده بدنه اصلی با سایه ای تیره تر از زمینه در محدوده آستین ها ارائه شده است.

یقه، نوار لبه آستین و تمامی اجزای روی پیراهن از جمله لوگوی باشگاه، نایک، ای لیگ و اسپانسرها به صورت تک رنگ مشکی کار شده اند. تصاویر بیشتر از لباس های اول و دوم وسترن سیدنی واندررز در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها