لباس چهارم چلسی برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم جدید تیم فوتبال چلسی برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ به مناسبت پنجاهمین سالگرد قهرمانی این تیم در جام حذفی انگلستان در سال ۱۹۷۰ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه یکدست آبی همراه با لوگوی نایک و اسپانسرها در جلوی پیراهن و روی آستین همگی به رنگ آبی هم رنگ زمینه ارائه شده است. عنصر اصلی لوگوی باشگاه با شمایل قدیمی به رنگ زرد و قرمز و بدون حاشیه و قاب در محل معمول لوگوی باشگاه روی سینه خودنمایی می کند و شماره بازیکنان نیز با فونتی کلاسیک در اندازه بزرگ و به رنگ زرد چاپ می شوند.

فرم یقه به گرد و ساده در آمده و نوار پشت یقه نیز به رنگ زرد کار شده و لوگوی روی سینه به صورت تک رنگ روی آن چاپ شده است. شورت آبی با نوار زرد در کناره ها به همراه جوراب زرد با دو نوار باریک آبی ترکیب این ست خاص لباس چلسی در جام حذفی انگلیس را کامل می کند.

چلسی این لباس خاص را تنها روز ۵ ژانویه ۲۰۲۰ در دور سوم جام حذفی انگلستان FA Cup مقابل ناتینگهام فارست بر تن خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که در صورت صعود آبی های لندن به مراحل بالاتر جام حذفی در دیدارهای آتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی از لباس اول چلسی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید به رسم سنت همیشگی به رنگ آبی و این بار همراه با یک گرافیک مواج به صورت محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. نوار … ادامه مطلب لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

کالکشن ۷۴ چلسی؛ بازآفرینی یک لباس قدیمی

تیم کیتز – باشگاه چلسی کالکشن جدید خود تحت عنوان “’۷۴ Range” را که در قالب آن یکی از لباس های متفاوت تاریخ باشگاه را بازآفرینی کرده، عرضه کرد. شاخص ترین آیتم مجموعه جدید نسخه بازتولید شده لباس دوم چلسی در فصل ۷۵-۱۹۷۴ است، لباسی سفید با دو نوار سبز و قرمز در مرکز آن … ادامه مطلب کالکشن ۷۴ چلسی؛ بازآفرینی یک لباس قدیمی

Infinite Athlete اسپانسر جدید لباس چلسی

تیم کیتز – شرکت تکنولوژی ورزشی Infinite Athlete رسما به عنوان اسپانسر جلوی پیراهن چلسی معرفی شد. به موجب این قرارداد که ارزش سالانه آن بالغ بر ۴۲ میلیون پوند خواهد بود، لوگو نوشته INFINITE ATHLETE به عنوان اسپانسر اصلی لباس مسابقه تیم مردان و زنان چلسی و همچنین روی آستین لباس های تمرینی نقش … ادامه مطلب Infinite Athlete اسپانسر جدید لباس چلسی

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها