واتفورد در آستانه قرارداد با کِلمه

توسط

تیم کیتز – باشگاه واتفورد انگلستان برای تامین لباس خود از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به توافقات اولیه با برند اسپانیایی کِلمه رسیده است.

بر اساس توافق صورت گرفته قرارداد جدید به مدت چهار سال معتبر خواهد بود و کلمه سالانه مبلغ ۲.۵ میلیون پوند به باشگاه واتفورد می پردازد. این در حالی است که ارزش قرارداد فعلی واتفورد با آدیداس تنها ۷۵۰ هزار پوند به ازای هر فصل است.

قدرنشناسی آدیداس به عنوان یکی از عوامل موثر در تصمیم باشگاه مبنی بر قطع همکاری با برند آلمانی عنوان شده است. این توافق احتمالا طی ماه های آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد و واتفورد اولین تیم انگلیسی تحت قرارداد با کلمه لقب خواهد گرفت.

لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی از لباس اول چلسی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید به رسم سنت همیشگی به رنگ آبی و این بار همراه با یک گرافیک مواج به صورت محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. نوار … ادامه مطلب لباس چلسی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

تیم کیتز – دیدار کریستال پالاس مقابل برنلی از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با یک اتفاق بسیار عجیب برای لباس کریستال پالاس همراه بود. موضوع به لوگوهای درج شده روی پیراهن ژان فیلیپ ماتتا مهاجم کریستال پالاس بر می گردد، جایی که با گذر زمان در جریان مسابقه اجزای موجود روی پیراهن … ادامه مطلب اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها