وقتی اپلیکیشن روی یک بازیکن نصب نمی شود!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال تراکتور در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شهر خودرو با یک ناهماهنگی در پوشش خود گام به میدان مسابقه گذاشت.

در حالی که باشگاه تراکتور در ابتدا بنا را بر چاپ لوگوی اسپانسر تبلیغاتی در ابعاد کوچک در سمت مقابل لوگوی باشگاه گذاشته بود، از هفته های گذشته لوگوی اپلیکیشن مربوط به این باشگاه در محل معمول اسپانسر در جلوی پیراهن اضافه شد.

تراکتوری ها پس از انجام چند بازی با این لوگو، در دیدار مقابل شهر خودرو در حالی که پیراهن همه بازیکنان دارای لوگوی اپ تراکتور بود پیراهنی بدون لوگو در اختیار رضا اسدی بازیکن خود قرار داده بودند.

جدای از اینکه این ناهماهنگی در پوشش به نوعی عکس تیمی تراکتور در این بازی را خراب کرد، از بد حادثه اسدی زننده گل اول تراکتور در این مسابقه بود تا صحنه شادی گلی که به عنوان تصویر شاخص این مسابقه در رسانه های مختلف کار شد نیز بر این نقص تاکید و موجب تعجب بیننده شود.

 

لباس اول جدید تراکتور برای فصل ۹۹-۱۳۹۸

لباس دروازه بانی تراکتور برای فصل ۹۹-۹۸

لباس های تراکتور برای فصل ۹۹-۹۸

لوگوی جدید تراکتور از فصل ۹۹-۹۸

شاید شما دوست داشته باشید

۵ دیدگاه
  1. بردیا
    پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    چندتا سوال داشتم از خدمتتون
    ۱. این مشکل تراکتور از طرف ادیداسه یا خودشون تبلیغاتو نصب میکنن؟
    ۲. اگر در مسابقه ای تیم میزبان از لباسی استفاده کنه که شورت هم رنگ لباس دوم مهمان مثال سفید داشته باشه تیم مهمان باید از شورتی با رنگ متفاوت استفاده کنه؟ ( درلیگ خودمون شاهد این قضیه بودیم )
    ۳. قضیه لباس های دوم پرسپولیس هم جالبه که هر بار با یه لباس تو زمین حاضر میشن اینم مشکل از الشپرت المانه یا اصلا در لیگ ایران برای هر بازی از طرف تامین کننده یک دست لباس مخصوص همون بازی تامین میشه؟!!
    ۴. یک تیم میتونه از دو برند متفاوت استفاده کنه مثلا برای لباس اول دوم یک برند و سوم و چهارم برند دیگه ای ؟
    اگر جواب شما خیر هست چرا دروازه بان های لیگ از طرح های دیگر برند های استفاده می کنند و جدا قرارداد می بندن
    البته ناگفته نماند که اینجا ایران هست و هر چیزی امکان داره اتفاق بیوفته!
    ۵. من تاحالا طرح کپی از برند مجید ندیدم شما پستی در این خصوص دارید تو سایت؟
    ۶.برندهای ایران به ترتیب مجید و یوس جامه و استارت و دایی برند دیگه هم داریم یا خیر ( برند مطرح ) ؟
    ۷. برای تیم های باشگاهی غیر پرسپولیس استقلال و غیر تیم ملی هم فراخوان طراحی میزارید یا خیر؟
    ۸. به علت نبود کپی رایت در ایران تیم های لیگ برتری از طرح های به قول شما کپی نه الهام گرفته شده استفاده کردند ایا در صورت صعود به باشگاههای اسیا نایک یا ادیداس میتونن از الشپرت شکایت کنند؟ یا شما احتمال طراحی اختصاصی کیت یا حداقل استفاده از طرح های اماده این برند رو میدید.
    ۹. لباس های نایک و پوما و … دروازه بانان شاغل در لیگ ایران که اورجینال برند نیست؟
    ۱۰. و به عنوان اخرین سوال طرح زیر کپی شده است ؟ ( من این طرح رو در قالب رنگ بندی متفاوت تیم واتفورد دیدم اگر اشتباه نکنم نظر شما چیه؟ )
    ۱۹۱۰۰۷-۱۴۲۱۴۹.jpg-Main.jpg[لینک محدود شده است]
    با تشکر ویژه از سایت خوب تیم کیتز 🙂

    • تیم کیتز
      پاسخ

      سلام
      ۱.تبلیغات توسط باشگاه هماهنگی و چاپ می شود.
      ۲.بله
      ۳.ممکن است از ناهماهنگی تامین کننده و باشگاه باشد.
      ۴.طبق عرف بین المللی خیر اما علی الظاهر در داخل کشور قانونی برای این مورد وضع نشده.
      ۵.با جستجوی نام هر برند به مطالب مرتبط با آن دسترسی خواهید داشت و چنانچه چنین مطلبی در آرشیو موجود باشد قابل مشاهده است.
      ۶.برندها و تولیدی های متعددی در این حوزه فعال هستند که مواردی که ذکر کردید در سطح اول فوتبال فعالیت مشهود دارند.
      ۷.فراخوان ها و چالش ها در دست برنامه ریزی است و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
      ۸.لباس های معرفی شده همان لباس لیگ است که تعداد و ابعاد تبلیغات روی آن تعدیل شده است. قطعا هرگونه فعالیتی که به اعتبار برندهایی که طرح آنها کپی شده لطمه وارد کند از سوی آنها قابل پیگیری است.
      ۹.اورجینال است که از طریق واسط در اختیار آنها قرار گرفته.
      ۱۰.تصویری که ارسال کردید از یک ساختار عمومی بهره می برد و نمی توان آن را کپی تلقی کرد، مگر در فرم یقه چنین تشابهی وجود داشته باشد.

  2. بردیا
    پاسخ

    یک نظر خواهیم از شما داشتم به عنوان کارشناس و صاحب نظر که ترجیح دادم در پستی جداگانه اونو مطرح کنم
    میخواستم بدونم لوگوی زیر از نظر گرافیکی و چارچوب بندی ساختاری به چه شکلیه و ایا نقصی در اون یا رنگ بندی اون میبنید؟
    [لینک محدود شده است]GHERGHI_FC_LOGO.png
    ضمنناً میخواستم بدونم کدوم رنگ بندی رو برای این لوگو ترجیح میدید
    [لینک محدود شده است]j3pe_gherghi_fc_logo.jpg
    *رنگ طلایی استفاده شده در این نماد بنا به درخواست مدیریت باشگاه بوده و این درحالیه که لباس اول تیم قرمز و سبز است و ترکیب طلایی در هیچ کدوم از لباسها دیده نمیشه به نظر شما این یک مشکل به حساب نمیاد؟
    گرچه ما در تیم های ملی مثه ژاپن، ایتالیا و … شاهد اون بودیم
    ولی خب باشگاهیشو تاحالا دقت نکردم.
    ممنون از پاسخ گویی شما 🙂

    • تیم کیتز
      پاسخ

      ترکیب رنگ لوگو می تواند برگرفته از رنگ های سازمانی باشگاه و یا به صورت سلیقه ای باشد و ارتباط رنگی بین لوگو و رنگ های سازمانی باشگاه در شکل گیری هویت متمایز از سایرین موثر خواهد بود.
      از بین دو لوگوی ارسالی لوگوی طلایی سفید قابل تشخیص تر و گزینه بهتری است.

  3. حسام
    پاسخ

    سلام ظاهرا طرح لباس تراکتور عوض شده تو این چند هفته

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.