آرسنال در آستانه امضای قرارداد نجومی با آدیداس

توسط

تیم کیتز – باشگاه آرسنال انگلستان در حال مذاکره با آدیداس برای انعقاد قرارداد تامین لباس خود از ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ است.

قرارداد فعلی لباس آرسنال با پوما که از سال ۲۰۱۴ شروع شده ارزشی معادل ۳۰ میلیون پوند برای هر فصل دارد. اما خبرها حاکی از افزایش سه برابری این مبلغ در قرارداد جدید با آدیداس است و به نظر می رسد باشگاه آرسنال و کمپانی آدیداس بر سر مبلغ سالانه ۹۰ میلیون پوند به توافق رسیده اند.

چنانچه توافق جدید به امضای قرارداد منجر شود، این قرارداد را بالاتر از قرارداد منچستر یونایتد با آدیداس و چلسی با نایک به ارزشمندترین قرارداد لباس باشگاهی فوتبال در جهان تبدیل خواهد کرد.

یکی از دلایل احتمالی که برای این پیشنهاد نجومی آدیداس عنوان شده امضای قرارداد ۶۰ میلیون پوندی اخیر چلسی با نایک و از دست دادن لباس این تیم لندنی توسط آدیداس است.

اگرچه آدیداس به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد از سوی چلسی ۶۷ میلیون پوند غرامت از باشگاه انگلیسی دریافت کرد و حالا می تواند از این منبع مالی برای قرارداد جدید با توپچی ها نیز بهره ببرد.

پیش بینی می شود که باشگاه آرسنال توافق جدید را اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی اعلام کند و طبق اخبار اعلام شده این همکاری تنها به مدت دو فصل معتبر خواهد بود چرا که آدیداس هنوز از اینکه آرسنال در سال ۲۰۲۰ همچنان در میان تیم های برتر انگلستان قرار داشته باشد مطمئن نیست.

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

تیم کیتز – باشگاه آرسنال با همکاری برند ماهاریشی که بر خلاف نامش برندی ژاپنی نیست و انگلیسی است، پیراهن پیش مسابقه جدیدی را در قالب یک کالکشن لایف استایل عرضه کرد. مجموعه جدید شامل پیراهن پیش مسابقه، سوئیشرت، هودی، بادگیر، تیشرت، شورت تمرینی، جوراب، شلوار و کفش است که با گرافیک های ارتشی و … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها