آل اشپورت که گور می گرفتی همه عمر…!

توسط

تیم کیتز – دروازه بان تیم استقلال در دیدار هفته دوم لیگ برتر ۹۹-۹۸ مقابل فولاد لباسی با لوگوی نیو بالانس بر تن داشت.

حسینی فصل گذشته زمانی که استقلال با لی نینگ قرارداد داشت مورد توجه آل اشپورت قرار گرفت و قرارداد شخصی با این برند امضا کرد تا از دستکش های آنها استفاده کند و به صورت جسته و گریخته لباس های آنها را در تمرینات بر تن کند.

با آغاز فصل جدید حسینی در تمرینات هم دستکش های آل اشپورت را به دست داشت و هم بدون هیچ مشکلی لباس های این برند را بر تن می کرد و سایر دروازه بان های استقلال نیز لباسی با برند مشابه بر تن داشتند.

اما رفته رفته پای لباس های یوسف جامه به اکیپ دروازه بانی استقلال باز شد. حالا در آخرین تمرینات آبی های پایتخت پیش از بازی با فولاد یکی یوسف می پوشد، یکی لی نینگ و حسینی هم لباسی با لوگوی نیو بالانس پوشیده است.

دروازه بان شماره یک استقلال که در هفته اول لباس های آل اشپورت را البته با جوراب یوسف جامه پوشیده بود حالا دستکش های آل اشپورت را هم کنار گذاشته و در آخرین تمرینات آدیداس و در مسابقه مقابل فولاد ست لباس نیوبالانس را با دستکش های این برند آمریکایی ترکیب کرده بود.

سوالاتی در مورد لباس حسینی از سوی مخاطبان مطرح شده که باید گفت در مورد اصالت یا عدم اصالت لباس نظری نمی توان داد چرا که لباس های نیوبالانس عموما ترکیبی به همین سادگی دارند اما چیزی که مسلم است در حالت معمول پیراهن های نیوبالانس لوگویی روی آستین ها و پشت یقه ندارند.

علیرغم اینکه به نظر می رسد آل اشپورت تاوان اعمال غیر حرفه ای گذشته خود در ایجاد ناهماهنگی در پوشش تیم ها را می دهد اما به هیچ وجه نمی توان این دست رفتارهای غیر حرفه ای از سوی دروازه بان ها در هر تیمی که باشند را پذیرفت.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها