از پیراهن پاره شجاع تا پرچم یادبود جام ملت ها

توسط

تیم کیتز – دربی نود پایتخت که با برتری پرسپولیس به پایان رسید همچون دیگر بازی های لیگ با نکاتی در پوشش تیم ها و اقلام به کار گرفته شده همراه بود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال در آغاز بازی پرچم یادبودی که روی آن لوگوی جام ملت های آسیا هم به چشم می خورد را به کاپیتان پرسپولیس داد و اینکه ارتباط لوگوی جام ملتها با محتوای این مسابقه و لیگ برتر چیست بر ما پوشیده است.

انتخاب لباس یکدست بنفش از سوی حسینی دروازه بان استقلال در حالی که لباس تیم یکدست آبی است کمی عجیب بود چرا که رنگ بنفش از ترکیب رنگ های قرمز و آبی که هر دو در داخل زمین وجود داشت مشتق می شود و هر چند لباس حسینی از لباس پرسپولیس قابل تفکیک بود اما قرابت زیادی با لباس هم تیمی هایش داشت.

پیراهن شجاع خلیل زاده در محدوده پهلو دچار پارگی شد که برای اینکه مشخص شود این اتفاق ناشی از فشار بیش از حد بوده یا عدم مقاومت حداقلی پیراهن نیاز به بررسی بیشتر دارد.

بیرانوند هم در رقابت چشم و هم چشمی با دروازه بان تیم رقیب با لباس های پوما درون دروازه پرسپولیس ایستاد تا مارک لباسش را با دستکش و کفش هایش ست کند. به این ترتیب مشخصا پوشش دروازه بان هر دو تیم بزرگ پایتخت از دست باشگاه در رفته و به صورت خودمختار توسط شخص دروازه بان ها مدیریت و بهره برداری می شود.

نکات متناقضی که در دربی ۹۰ مشاهده کردید را اینجا بیان نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها