اینتر پس از ۲۰ سال از پیرلی جدا می شود

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال اینتر میلان در آستانه امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۲۵ میلیون یورو با هواپیمایی اتحاد قرار گرفته است و به این ترتیب همکاری اینتر و کمپانی پیرلی پس از ۲۰ سال به پایان راه خود خواهد رسید.

ارزش قرارداد جدید بیش از دو برابر قرارداد فعلی اینتر با پیرلی خواهد بود. قرارداد اینتر با پیرلی معادل ۱۲ میلیون یورو در سال است و با امضای قرارداد جدید جهش قابل توجهی در ارزش اسپانسرشیپ لباس اینتر رخ خواهد داد.

کمپانی لاستیک سازی ایتالیایی که مقر اصلی آن در شهر میلان قرار دارد از سال ۱۹۹۵ حامی مالی اینتر میلان بوده است. همچنین هواپیمایی اتحاد اسپانسرینگ چند باشگاه فوتبال بزرگ دیگر از جمله منچسترسیتی را بر عهده دارد.

قرارداد بین اینتر و هواپیمایی اتحاد که از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به جریان خواهد افتاد عنوان ارزشمندترین قرارداد لباس در سری آ را از آن خود خواهد کرد. پس از این قرارداد ساسولو(مپی، ۲۲ میلیون یورو در سال)، یوونتوس(جیپ، ۱۷ میلیون یورو در سال) و میلان(هواپیمایی امارات، ۱۷ میلیون یورو در سال) در رده های بعدی با ارزش ترین قرارداد اسپانسرشیپ لباس را در سری آ قرار می گیرند.

لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – لباس اول اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با تفسیری متفاوت از ترکیب سنتی نراتزوری از سوی نایک عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در عمده سمت راست با ترکیب راه راه عمودی آبی و مشکی ساده ارائه شده که در بخشی از سمت چپ بدنه اصلی و کل آستین چپ به نوارهای … ادامه مطلب لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

تیم کیتز – اینتر در سایه قرارداد با کمپانی پارامونت در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لوگوی یکی دیگر از مجموعه های این شرکت را روی لباس خود به نمایش خواهد گذاشت. این بار قرار است لوگوی مجموعه Star Trek(یا پیشتازان فضا) جایگزین اسپانسر اصلی روی پیراهن اینتر میلان شود. اینتر این لباس را روز یکشنبه ۲۶ فروردین … ادامه مطلب لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

تیم کیتز – اینتر میلان در دیدار هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا با اسپانسری خاص به جنوا می رود. اینتر به واسطه قرارداد اسپانسری با کمپانی پارامونت در برخی مقاطع نمادها و شخصیت های تولیدات این شرکت فیلم سازی را روی لباس خود به نمایش می گذارد که این بار نوبت به شخصیت … ادامه مطلب لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها