تراکتور شناور در دریای متلاطم برندها

توسط

تیم کیتز – روز گذشته بازیکن خارجی جدید تراکتورسازی تبریز با پیراهنی عجیب و بحث برانگیز در دست به هواداران این تیم معرفی شد.

پیراهنی که مازولا خرید جدید تراکتور در دست گرفته بود مشخصا از تولیدات مجید و در واقع همان لباس اول تراکتور در فصل گذشته بود با این تفاوت که به جای لوگوی مجید لوگوی آدیداس روی پیراهن خودنمایی می کرد.

این که اساسا چه مورد قابل اتکایی می تواند بیننده را مجاب کند که این پیراهن از تولیدات آدیداس است بر ما پوشیده است و از طرفی حتی اگر قرارداد مستقیمی با آدیداس هم بسته شده باشد(فرض) با اطمینان می توان گفت که محال است آدیداس مجوز چاپ لوگوی خود روی پیراهنی نامرتبط با خود را صادر کند.

اما گام بعدی که به مجهولات برند لباس تراکتور در فصل ۹۹-۹۸ افزود عکس گرفتن مازولا با پیراهن لی نینگ پس از امضای قرارداد بود. بازیکن برزیلی اما در تمرینات هم پیراهن های مجید را بر تن کرد تا در سه گام تجربه لمس سه برند مختلف با لوگوی تراکتور را در حدود ۲۴ ساعت داشته باشد.

اتفاقا یکی از پیراهن هایی که مازولا در تمرین به تن داشت همان پیراهنی بود که اولین عکس او با آن در حالی که لوگوی آدیداس روی آن چسبانده شده بود منتشر شد.

در حال حاضر نمی توان با اطمینان از توافق احتمالی تراکتور با نمایندگان آدیداس که از سوی برخی سایت ها عنوان شد حرف زد چرا که همین الان بازیکنان تراکتور در تمرینات ترکیب متنوعی از پوشاک مجید، یوسف جامه و تکه هایی از لی نینگ را بر تن می کنند و هیچ نشانه ای از احتمال همکاری تبریزی ها با برند آلمانی دیده نمی شود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها