دریافتی اینتر از نایک در یک فصل؛ فقط ۴.۳ میلیون یورو

توسط

تیم کیتز – گزارش های مالی باشگاه اینتر میلان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نشان می دهد دریافتی اینتر از نایک رقمی به مراتب پایین تر از اعداد و ارقامی است که در هنگام امضای آخرین قرارداد طرفین اعلام شده بود.

مجموع درآمد اینتر در فصل ۱۸-۲۰۱۷ رقم ۲۳۸ میلیون یورو بوده که افزایش ۱۷.۹ میلیون یورویی را نسبت به فصل قبل از آن نشان می دهد. ۵۲ درصد از درآمدهای اینتر از محل اسپانسرشیپ مالی شامل اسپانسر اصلی پیراهن یعنی پیرلی، Suning اسپانسر تمرینات این تیم و نایک به عنوان تامین کننده لباس حاصل می شود.

در حالی که پیرلی مبلغ ۱۶.۳ میلیون یورو و Suning ۲۳.۶ یورو به اینتر پرداخت کرده است، باشگاه تنها ۴.۳ میلیون یورو از نایک دریافتی داشته است. این مبلغ بسیار کمتر از چیزی است که پیش از این در شایعات منتشر شده اعلام شده بود.

در زمان امضای قرارداد تامین لباس اینتر میلان با نایک در سال ۲۰۱۳ اعلام شده بود که اینتر در قالب قراردادی ۱۰ ساله تا سال ۲۰۲۴ سالانه حدود ۲۰ میلیون یورو از نایک دریافت خواهد کرد.

اینتر به این دلیل مبلغ کمتری از حد تعیین شده از نایک دریافت کرد که نتوانست در فصل گذشته و پنج فصل قبل تر از آن عملکرد مطلوبی داشته باشد، چنانکه اگر اینتر در سری آ قهرمان می شد و یا می توانست بخش عمده ای از این فصول را به لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا راه یابد رقم مازاد بر رقم ثابت تعیین شده در قرارداد نیز افزایش پیدا می کرد.

گزارش مالی سالانه اینتر در فصل ۱۸-۲۰۱۷ که با صعود اینتر به لیگ قهرمانان همراه بود افزایش پرداخت ها از سوی نایک و پیرلی را نشان می دهد. با این حال عملکرد پنج فصل پیش از آن موجب شد دریافتی بیش از ۴.۳ میلیون یورو از نایک نداشته باشد.

انتظار می رود با توجه به حضور در لیگ قهرمانان ۱۸-۲۰۱۷ و دو فصل از لیگ اروپا در کارنامه پنج ساله اخیر اینتر دریافتی باشگاه از نایک تا ۱۰ میلیون یورو افزایش یابد.

لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – لباس اول اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با تفسیری متفاوت از ترکیب سنتی نراتزوری از سوی نایک عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در عمده سمت راست با ترکیب راه راه عمودی آبی و مشکی ساده ارائه شده که در بخشی از سمت چپ بدنه اصلی و کل آستین چپ به نوارهای … ادامه مطلب لباس اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

تیم کیتز – اینتر در سایه قرارداد با کمپانی پارامونت در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لوگوی یکی دیگر از مجموعه های این شرکت را روی لباس خود به نمایش خواهد گذاشت. این بار قرار است لوگوی مجموعه Star Trek(یا پیشتازان فضا) جایگزین اسپانسر اصلی روی پیراهن اینتر میلان شود. اینتر این لباس را روز یکشنبه ۲۶ فروردین … ادامه مطلب لباس اینتر با لوگوی پیشتازان فضا | Inter x Star Trek

لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

تیم کیتز – اینتر میلان در دیدار هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا با اسپانسری خاص به جنوا می رود. اینتر به واسطه قرارداد اسپانسری با کمپانی پارامونت در برخی مقاطع نمادها و شخصیت های تولیدات این شرکت فیلم سازی را روی لباس خود به نمایش می گذارد که این بار نوبت به شخصیت … ادامه مطلب لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها