شکست نیوبالانس در جدال حقوقی با لیورپول

توسط

تیم کیتز – بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه عالی، ادعای نیو بالانس مبنی بر حق تمدید قرارداد با لیورپول رد شد.

یکی از دلایل اصلی که برای رد پیشنهاد نیوبالانس در مقابل نایک عنوان شده پیشنهاد استفاده نایک از ستاره ها و چهره های تاثیرگذار جهانی خود از جمله لبرون جیمز، سرنا ویلیامز و دریک برای تبلیغات و معرفی محصولات مرتبط با لیورپول است.

میزان اثرگذاری حضور این ستاره ها در این تصمیم گیری تا حد زیادی موثر بوده اما سران نیو بالانس معتقدند که اندازه گیری میزان تاثیر ورزشکاران نامبرده تا حدود زیادی ذهنی و احساسی بوده است.

اینکه مبنای ارزشگذاری به طور دقیق چه آیتم هایی بوده مشخص نیست اما طبق اظهارات مسئولان نیو بالانس این محاسبه بر مبنای محبوبیت این ستاره ها در رسانه های اجتماعی انجام گرفته، مسئله ای که نیوبالانس آن را نمی پذیرد و به عقیده آنها روش های سنجش دیگری از جمله ارزش افزوده حداکثری و سهم ارزش صوتی در آن لحاظ نشده است.

بر پایه این حکم لیورپول هیچگونه اجباری به پذیرش پیشنهاد جدید از سوی نیو بالانس ندارد و این به معنی شکست نیو بالانس در این پرونده و هموار شدن مسیر همکاری نایک با لیورپول از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ خواهد بود.

لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

تیم کیتز – باشگاه لیورپول برای سومین بار در آستانه امضای قرارداد با آدیداس قرار گرفته است. قرارداد فعلی لیورپول با نایک در پایان فصل آینده(۲۰۲۵-۲۰۲۴) پس از ۵ سال به اتمام می رسد و از ابتدای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ آدیداس به عنوان تامین کننده لباس لیورپول کار خود را آغاز خواهد کرد. مدت قرارداد جدید … ادامه مطلب لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز - تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها