فروزان در مسیر سعادت، بیرانوند در مسیر انحرافی

توسط

تیم کیتز – دروازه بان پرسپولیس در دومین هفته متوالی و این بار در دربی هفته هشتم لیگ برتر ۹۸-۹۷ لباسی با لوگوی تولید کننده متفاوت با بازیکنان این تیم به تن کرده بود.

اینطور که مشخص است بیرانوند عزم خود را جزم کرده که تا زمانی که با لی نینگ به توافق جداگانه ای نرسیده لباس های این برند چینی را در مسابقات به تن نکند. دروازه بان سرخ های پایتخت که هفته گذشته مقابل سپیدرود لباس های تولیدی ایرانی را بر تن کرده بود (اینجا) در دیدار مقابل استقلال هم لباس های مجید را پوشید. علاوه بر این بیرانوند در تمرینات هم از لباس های یوسف جامه استفاده می کند.

در نقطه مقابل دروازه بان تراکتورسازی در اقدامی جالب توجه سرانجام در دیدار مقابل استقلال خوزستان به پوششی هماهنگ با سایر بازیکنان تراکتور بازگشت. فروزان که تنها در هفته اول لباسی هماهنگ با تیم پوشید در چند بازی بعدی لباس های آدیداس را به تن می کرد.

به نظر می رسد بیرانوند در مقطع کنونی لی نینگ را به عنوان تنها مسیر دستیابی به یک قرارداد جداگانه شناسایی کرده که حاضر شده تن به هر لباسی از هر تولیدی بدهد اما لباس های تامین کننده فعلی لباس پرسپولیس را بر تن نکند.

انگیزه فروزان البته هنوز نامشخص است و معلوم نیست که این اقدام او برخاسته از تصمیم شخصی وی بوده یا اینکه از سوی باشگاه یا هواداران به او توصیه شده است. لباسی که به سفارش خود او تولید شده است.

دروازه بان تراکتور چندی پیش در صحبت هایی اظهار داشته بود که نوع لباسی که می پوشد در راحتی و عملکرد اش تاثیر دارد و اکنون به نظر می رسد مجید به آن درجه از تاثیرگذاری رسیده که فروزان لباس های آدیداس اش را داخل کمد بگذارد!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها