لباس اول استقلال برای فصل ۹۹-۱۳۹۸

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل ۹۹-۹۸ که توسط آل اشپورت تامین می شود رونمایی شد.

صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام به طور اتفاقی چند مرتبه نیمه اول ویدئو کلیپ رونمایی از لباس جدید استقلال با حضور وریا غفوری را آپلود و مجددا حذف کرد.

این ویدئو تصویری که ساعاتی قبل لو رفته بود را تایید کرد. پیراهن جدید کپی از طرح پیراهن منچستر یونایتد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ است که با حذف سه خط روی شانه تلاش شده تا به آدیداس نسبت داده نشود!

پیراهن اول استقلال در زمینه عمدتا به رنگ آبی و در یک سوم پایین سفید است که این دو قسمت به وسیله خطوط گرافیکی به یکدیگر متصل هستند. نوار لبه آستین سفید کار شده و یک نوار بریده بریده سفید هم روی شانه و آستین در محل معمول سه خط آدیداس خودنمایی می کند.

برش منحنی لبه پایین نیز کاملا از آدیداس برداشت شده اما کات درز اتصال آستین ها و فرم یقه متفاوت با پیراهن آدیداس فصل گذشته منچستر است.

شما همچنین می توانید لباس اول منچستر یونایتد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را (اینجا) مشاهده نمایید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به عنوان یه هوادار؛ طرح لباسای اولُ دوّم استقلال در قیاس با طرح لباس دیگر تیمای باشگاهیه دنیا، اصلاً جالب نیست و موقعی این بی اسلوبیُ بدطرحی بیشتر توو چِش میزنه که آرمِ بزرگُ بی ریختُ بدرنگِ ‘ایرانسل’ هم روی اوون چاپ بشه!! ماشالّا مسئولای ‘اپراتورایرانسل’ دستِ هرچی کج سلیقهُ غارنشینه، از پشت بستن!!😬😬 چون اگه این آرم روو زیباترین لباسای تیمای بزرگ دنیام قرار بگیره، ارزشُ جذابیتشُ از گونی پلاستیکُ نون خُشکم پایین تر میاره😁😁

به عنوان یه هوادار؛ طرح لباسای اولُ دوّم استقلال در قیاس با طرح لباس دیگر تیمای باشگاهیه دنیا، اصلاً جالب نیست و موقعی این بی اسلوبیُ بدطرحی بیشتر توو چِش میزنه که آرمِ بزرگُ بی ریختُ بدرنگِ ..!! هم روی اوون چاپ بشه!! اوونوقت دیگه ” نورِ علی نور “😬😬