لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید بارسلونا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید بار دیگر به ترکیب راه راه بازگشته و نوارهای نسبتا پهن آبی و قرمز همراه با خط های زرد در مرز بین آنها طرح کلی پیراهن بارسا را شکل می دهد. یک افکت گرافیکی محو در کناره هر یک از نوارهای آبی و اناری در سایه ای نزدیک به رنگ زمینه جلوه ای سه بعدی به آنها بخشیده است.

این ترکیب در محدوده آستین ها نیز تکرار شده و یقه گرد زرد رنگ و پرچم کاتالونیا در قالب یک نوار باریک در پشت یقه دیگر جزئیات پیراهن جدید بارسلونا را تشکیل می دهد. شورت آبی با نوار قرمز و زرد در کناره ها به همراه جوراب راه راه آبی و قرمز و جزئیات زرد ترکیب لباس اول بارسلونا در فصل جدید را کامل می کند.

شاکله اصلی طرح و ترکیب رنگ لباس جدید به یاد آورنده لباس فصل ۱۱-۲۰۱۰ است که با کسب عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا همراه بود. گفته شده طرح لباس بارسلونا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برگرفته از لباس این تیم در دهه ۱۹۲۰ به عنوان یکی از دوران درخشان در تاریخ باشگاه است.

به دنبال مشکل پیش آمده برای رنگ پیراهن های نسخه هوادارای (Replica)، لباس جدید بارسلونا در حال حاضر حتی در سایز کودک و نوجوان هم صرفا در نسخه مسابقه (Vapor Match) در معرض فروش قرار گرفته است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها