لباس اول منچستر یونایتد برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال منچستر یونایتد برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با یک نوار مشکی گرداگرد نیمه بالایی یقه به عنوان معدود جزئیات غیر قرمز پیراهن جدید ارائه شده است. سه خط آدیداس روی شانه و نوار لبه آستین نیز به رنگ قرمز نزدیک به زمینه کار شده اند.

لوگوی باشگاه با فرمتی که از پیراهن منچستر در سال ۱۹۹۹ که به قهرمانی خاطره انگیز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا منتهی شد الهام گرفته شده به صورت تک رنگ طلایی که در قالب یک بج مشکی رنگ با سطح برجسته متشکل از ستاره های ریز محاط شده در محل معمول خود روی سینه خودنمایی می کند و لوگوی آدیداس نیز در سمت مقابل این بار به رنگ مشکی چاپ شده است.

علاوه بر فرم لوگو دو نوار مشکی با پترن ستاره ای روی دو آستین خودنمایی می کند که زمان به ثمر رسیدن گل های منچستر یونایتد در فینال معروف سال ۱۹۹۹ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در دقایق “۹۰+۱” و “۹۰+۳” روی آنها نقش بسته است.

عبارت “TREBLE WINNERS” به همراه تاریخ قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان “BCN_26.05.1999” در گوشه پایین سمت چپ پیراهن چاپ شده که به کسب سه گانه لیگ برتر در ۱۶ می، جام حذفی در ۲۲ می و لیگ قهرمانان در ۲۶ می ۱۹۹۹ اشاره دارد.

شورت سفید با سه خط قرمز در کناره ها به همراه جوراب های مشکی با سه خط قرمز ترکیب سنتی لباس اول منچستر یونایتد در فصل پیش رو را کامل می کند. تصاویر بیشتر از لباس اول منچستر یونایتد برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها