لباس دومِ اول، لباس دومِ دوم، لباس دومِ سوم!

توسط

تیم کیتز – در دورانی که باشگاه های بزرگ جهان به بهانه های مختلف با تمرکز بر اهداف تجاری و با اعلام قبلی تا لباس چهارم و پنجم پیش می روند، ما اینجا بی هیچ مناسبت و با حالتی سورپرایز گونه یک لباس با ترکیب رنگ یکسان را در چندین طرح تکرار می کنیم.

سرخپوشان پایتخت تحت پوشش برند بین المللی خود در چهار بازی خارج از خانه خود در نیم فصل اول که ملزم به استفاده از لباس دوم بوده اند با طرح های متفاوتی به میدان رفته اند.

پرسپولیسی ها اولین بار در هفته دوم مقابل تراکتور و پس از آن در هفته ششم مقابل شهر خودرو با لباس سفید همراه با جزئیات قرمز که طرحی ناشناس و متفاوت با آنچه پیش از آغاز فصل در قالب یک طرح گرافیکی به عنوان لباس دوم معرفی شده بود به میدان رفتند.

سرانجام در دیدار هفته دهم مقابل فولاد همان پیراهنی که از قبل معرفی شده بود بر تن سرخپوشان نشست، پیراهنی که مشخصا کپی(و نه الگوبرداری!) از لباس تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ بود.

در حالی که انتظار می رفت مسئولان باشگاه و تامین کننده لباس تیم بر سر استفاده از یکی از این دو طرح در ادامه فصل به جمع بندی لازم رسیده باشند، پرسپولیسی ها در دیدار هفته پانزدهم مقابل سایپا از سومین لباس دوم خود در طول نیم فصل اول ۹۹-۹۸ رونمایی کردند.

این یکی از طرح هایی است که سرخپوشان با ترکیب رنگ قرینه یعنی قرمز و جزئیات سفید در تمرینات از آن استفاده می کنند، اما حالا بنا به دلایل نامشخص از همین طرح در مسابقه رسمی خود بهره برده اند.

با توجه به اینکه دو هفته ابتدایی از نیم فصل دوم بدون وقفه و پیش از تعطیلات نیم فصل برگزار خواهد شد بعید به نظر می رسد وعده اعطای لباس با طرح اختصاصی که از سوی تامین کننده لباس پرسپولیس و استقلال داده شده بود برای هفته شانزدهم محقق شود.

پیش بینی شما از طرح اختصاصی وعده داده شده برای پرسپولیس و استقلال چیست؟

مطالب مرتبط با لباس های دوم پرسپولیس در نیم فصل اول ۹۹-۹۸ را (اینجا) و (اینجا) مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها