لباس های داوری سری آ فصل ۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس های داوری رقابت های سری آ ایتالیا برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ توسط برند ایتالیایی لیجا(لژیا) ارائه شده است که نگاهی به آنها خواهیم داشت.

پیراهن داوری جدید در چهار رنگ عمده فسفری، قرمز درخشان، آبی و مشکی است. نیمه بالایی یقه و نوار روی شانه و همچنین یک پترن گرافیکی در محدوده شانه در سه رنگ اول پیراهن به رنگ مشکی و در پیراهن مشکی به رنگ فسفری است.

لوگوی نوشته “LEGEA” در مرکز سینه و همچنین در اندازه بسیار بزرگ در پشت پیراهن نقش بسته و لوگوی لیجا نیز علاوه بر هر دو آستین به طور پیوسته در محدوده پهلو تکرار شده تا با انبوهی از علائم مربوط به تامین کننده بر روی پیراهن مواجه باشیم.

یک بج طلایی رنگ روی جیب راست روی سینه به چشم می خورد که حاوی سه فرم گرافیکی از سوت با اعداد سال های ۱۹۷۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۱۴ در زیر هر یک می باشد که به قضاوت داوران ایتالیایی در فینال های جام جهانی اشاره دارد.

شورت مشکی با جزئیات فسفری به همراه جوراب هایی به رنگ هر پیراهن ترکیب لباس داوران سری آ در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را کامل می کند. پیراهن داوری جدید به قیمت ۶۳ یورو جهت فروش عرضه شده است.

لیجا در حالی به عنوان تامین کننده جدید ست داوری سری آ جایگزین دیادورا شد که دیادورا پیش از این به مدت ۲۶ سال وظیفه تامین لباس داوران لیگ فوتبال ایتالیا را بر عهده داشت.

تصویر پیراهن های داوری سری آ فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها