لباس ویژه یوونتوس برای دیدار سوپرکاپ ۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال یوونتوس در دیدار سوپر کاپ فوتبال ایتالیا مقابل لاتزیو لباسی با فونت ویژه بر تن خواهد کرد.

آدیداس با همکاری شاکر کاشگری هنرمند خوشنویس سعودی-مراکشی اقدام به اجرای نام یوونتوس به عربی بر روی فونت شماره پیراهن بازیکنان این تیم نموده است. این طرح شامل نوشته “یوونتوس” به صورت پیوسته و در چهار جهت است که جلوه ای خاص به شماره هر بازیکن و به طور کلی پیراهن یوونتوس بخشیده است.

علاوه بر این نام هر بازیکن با الفبای عربی در پشت پیراهن چاپ شده که دیدن نام بازیکنانی همچون “رونالدو” و “دیبالا” به جهت تشابهات الفبای فارسی و عربی برای هواداران فوتبال در ایران نیز جذابیت خاصی خواهد داشت.

این پیراهن ویژه تحت عنوان “Riyadh Edition” به قیمت نسبتا بالای ۲۵۰ یورو در معرض فروش گذاشته شده است. دیدار سوپر کاپ فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۱۹ روز یکشنبه به میزبانی شهر ریاض در ورزشگاه ملک سعود برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره لباس ویژه یوونتوس برای سوپر کاپ ایتالیا؟

 

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول، دوم و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن سوم جدید در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طوسی تیره در قالب سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه یوونتوس و آدیداس … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شروع اسم عربی با *ال* هست و بدون گ چ پ ژ که دفاع یوونتوس *پیانیچ* باز هم عرب یه!!!