لیورپول صاحب ارزشمند ترین لباس لیگ برتر می شود؟

توسط

تیم کیتز – باشگاه لیورپول در حال مذاکره با نیوبالانس برای تمدید قرارداد لباس خود از فصل ۲۱-۲۰۲۰ است.

لیورپول در قرارداد فعلی خود سالانه مبلغ ۴۵ میلیون پوند از نیو بالانس دریافت می کند که این قرارداد تا پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ معتبر است و مسئولان این باشگاه در اندیشه تمدید قرارداد با نیوبالانس و به دنبال آن افزایش چشمگیر ارزش قرارداد لباس تیم هستند.

لیورپولی ها قصد دارند در مذاکرات برای قرارداد جدید بر سر رقمی فراتر از قرارداد ۷۵ میلیون پوندی منچستر یونایتد با آدیداس به توافق برسند و این بدان معنا است که نیو بالانس باید سالانه دست کم ۳۰ میلیون پوند بیشتر از رقم فعلی به لیورپول بپردازد.

لیورپول دو سال متوالی رکورد فروش لباس را ارتقا داده و با ۸۸۰ میلیون بیننده در تمامی رقابت های فصل گذشته پر بیننده ترین تیم لیگ برتر انگلیس بوده است. از این رو سران باشگاه شرایط لیورپول را قابل قیاس با منچستر یونایتد می دانند و توقع افزایش رقم قرارداد تا محدوده قرارداد شیاطین سرخ را دارند.

مسئولان باشگاه مذاکرات خود با نیو بالانس را ادمه خواهند داد اما گفته شده چنانچه توافقی بر سر رقم پیشنهادی لیورپول با برند آمریکایی حاصل نشود آنها به سراغ شریک تجاری دیگری از جمله نایک یا آدیداس خواهند رفت.

لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

تیم کیتز – باشگاه لیورپول برای سومین بار در آستانه امضای قرارداد با آدیداس قرار گرفته است. قرارداد فعلی لیورپول با نایک در پایان فصل آینده(۲۰۲۵-۲۰۲۴) پس از ۵ سال به اتمام می رسد و از ابتدای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ آدیداس به عنوان تامین کننده لباس لیورپول کار خود را آغاز خواهد کرد. مدت قرارداد جدید … ادامه مطلب لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز - تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها